Saturday, October 11, 2008

Mat Taib - pasrah yang parah

Salah satu perangai Dolah ialah mengambil semula orang2 tertentu yang sudah 'terbuang' untuk diberi tempat, antaranya ialah Zahid, Zaid, Mat Taib, Sharizat dan Mashitah. Jadi tidak hairanlah mereka selalunya berkhidmat semata mata untuk Dolah dan bukannya untuk parti, tentulah lebih jauh untuk berkhidmat demi negara, bangsa dan ugama. Tetapi merekalah juga yang kerap melaungkan untuk ugama, bangsa dan negara dalam setiap aktiviti mereka.

Hari ini, salah seorang penyokong tegar Dolah telah menawarkan dirinya sendiri untuk bertanding sebagai Timbalan Presiden UMNO dan setakat ini belum lagi mendapat pencalonan walaupun beberapa UMNO Bahagian Selangor telahpun bersidang. Mat Taib yang mengetahui sudah tidak punya tempat lagi untuk dilantik jika benar Dolah muktamad tidak mempertahankan jawatan Presiden dan PM telah mengambil langkah drastik/kamikaze mencalonkan dirinya untuk jawatan Timbalan Presiden. Adakah dia mampu melayakkan dirinya untuk bertanding ??? Jika 10 tahun dahulu, Mat Taib mampu membeli perwakilan tetapi kali ini, dia hanya mampu membayar tetapi samada undi akan menyebelahinya sudah sukar diramal lagi.

Kepada Mat Taib, eloklah dia bersiap siap untuk melambai tangan, nasibnya lebih buruk dari Dolah.

Peluang menang Timbalan Presiden: Muhammad Taib pasrah
11/10/2008 4:31pm


KUALA LUMPUR 11 Okt. — Ketua Penerangan UMNO Tan Sri Muhammad Muhamad Taib hari ini berkata beliau pasrah mengenai peluangnya untuk menang dalam perebutan jawatan Timbalan Presiden pada pemilihan parti itu Mac tahun depan.

“Saya berserah kepada Allah, bahagian (dalam parti) dan ahli-ahli UMNO,” katanya kepada pemberita ketika ditemui di Majlis Mesra Aidilfitri Felcra Berhad di sini.

No comments:

Post a Comment

𝗟𝗘𝗧𝗔𝗞 𝗥𝗠𝟭𝟬𝗸 𝗕𝗘𝗥𝗔𝗣𝗔 𝗦𝗔𝗬𝗔 𝗕𝗢𝗟𝗘𝗛 𝗨𝗡𝗧𝗨𝗡𝗚?

  𝗟𝗘𝗧𝗔𝗞 𝗥𝗠𝟭𝟬𝗸 𝗕𝗘𝗥𝗔𝗣𝗔 𝗦𝗔𝗬𝗔 𝗕𝗢𝗟𝗘𝗛 𝗨𝗡𝗧𝗨𝗡𝗚? Kita jawab secara am "Letak RM10,000 berapa boleh saya untung?&q...