Thursday, October 1, 2009

Isu Dalaman Parti...





Najib meletakkan UMNO dalam risiko yang paling bahaya.. kalah akan melemahkan jentera UMNO seterusnya..
Mahathir memberi idea kepada pembangkang bahawa UMNO itu memang bergantung kepada rasuah..
Isa Samad sama perangai macam Dolah, merasa diri hebat dan teruja dengan bodek sekeliling, meletakkan kepentingan diri mengatasi kepentingan parti.
Antara persaolan sekarang ialah siapakah (punahsihat) Penasihat2 Najib?
( Antara penasihat yang rapat dengan Perdana Menteri, Tun Abdullah Badawi pada ketika itu dikenali sebagai 3K, Khairi Jamaluddin, Kamaluddin dan Kalimullah di samping Tun Musa Hitam dan Dato Annuar Zaini. Apakah mereka yang dimaksudkan Lim Keng Yaik? Atau siapa sebenarnya penasihat jahat itu? ) http://muslioli.blogspot.com/2009/10/siapa-penasihat-jahat-umno.html
p/s: DAP wajar 'meletakkan' calon bebas khusus untuk menarik undi kaum bukan Melayu bagi mengurangkan undi bukan Melayu kepada Isa!

1 comment:

  1. Saya sependapat dengan saudara tentang risiko pencalonan Isa.

    Sila baca pendapat saya mengenai isu ini di blog saya: http://alizul2.blogspot.com.

    Saya masih ingat lagi kenyataan Lim Keng Yaik di kaca TV selepas tsunami PRU 2008. Setelah mendedahkan wujudnya pengaruh penasihat-penasihat Tingkat 4 Pak Lah, beliau berkata "get rid of the bad advisors" (lebih kurang begitulah). Beliau masa itu masih memegang jawatan Menteri, oleh itu sudah pasti ia tahu apa yang sebenarnya belaku.

    ReplyDelete

𝗟𝗘𝗧𝗔𝗞 𝗥𝗠𝟭𝟬𝗸 𝗕𝗘𝗥𝗔𝗣𝗔 𝗦𝗔𝗬𝗔 𝗕𝗢𝗟𝗘𝗛 𝗨𝗡𝗧𝗨𝗡𝗚?

  𝗟𝗘𝗧𝗔𝗞 𝗥𝗠𝟭𝟬𝗸 𝗕𝗘𝗥𝗔𝗣𝗔 𝗦𝗔𝗬𝗔 𝗕𝗢𝗟𝗘𝗛 𝗨𝗡𝗧𝗨𝗡𝗚? Kita jawab secara am "Letak RM10,000 berapa boleh saya untung?&q...