Friday, November 6, 2009

Nik Aziz mengelak..

Kemaskini: 11/11/09
Isu taklik lafaz cerai talak 3 - Nik Aziz nafikan http://www.malaysiakini.com/news/117126
Sejauh mana kebenaran penafian itu, mungkin demi menyelamatkan maruah 'ularmak' dan parti PAS atau menafikan 'dia ' tahu.
Apakah isu ini sengaja untuk mengheret Hadi dalam keadaan hina dan tertekan dan akhirnya meletakkan jawatan. Sekaligus kerjasama dengan UMNO akan terrhapus !!!!
Ini politik beb...

Semasa Perhimpunan Agung UMNO 2006 yang lepas, Tun Dr M masuk ke IJN sebagai alasan kebetulan untuk tidak hadir ke perhimpunan tersebut untuk bertembung dengan Presisen pada masa itu, Paklah.
http://us.asiancorrespondent.com/jeff-ooi-blog/2006/09/dr_m_pak_lah_bohong.php





Tun tidak dapat menjadi perwakilan kerana disabotaj dengan pembelian undi bernilai RM200 ke atas perwakilan Mesyaurat Agung Kubang Pasu semasa Det Khalid jadi MB - ingat lagi??





Apakah teknik dan alasan yang sama digunakan oleh Nik Aziz untuk mengelak dari berada di Seminar Memperkasakan Parti itu di markas Pas di Gombak dengan berada di IJN sejak semalam...http://www.malaysiakini.com/news/116878 dan hanya dibenarkan keluar besok.





Dengan tidak menghadirkan diri sidang akhbar selepas Mesyuarat Jawatankuasa yang lalu dan dengan tidak menghadirkan diri di seminar pagi ini, ia merupakan petanda Nik Aziz masih ego untuk mempertahankan cadangan EGMnya yang ditolak dalam Mesyuarat Jawatankuasa sekaligus mahu menutup kemaluannya yang gagal mendesak EGM di adakan.





Nik Aziz bukan sahaja sakit jantung tetapi juga 'sakit hati' !!! PAS oh PAS...

2 comments:

  1. lelong...lelong orang Pas lelong bini oiiii.

    Sapa nak beli sisa orang Pas ni...gadai...gadai....

    gadai bini....gadai bini

    orang Pas memang kecut telur oiii....

    kesian bini kat rumah....lompat parti kena pulak cari cina buta...mungkin cina Dapig kot...

    tu lah...kata orang tua dulu terlajak perahu boleh undur...sekarang terlajak kereta boleh undur....terlajak nafsu kuasa cam mana sekaarang... tak dapek den nak nolong doh...bangang bonar pulak...tu kalau dah tolobeh pandai ugamo lah kato kan...

    ulamak dan jadi ular dalam semak...


    lelong...lelong....bini....lelong..talak tiga...boleh gila talak....

    ReplyDelete
  2. BN MENANG,PAS KALAH DIBUKIT JALIL....

    NIK AJIS NAZAK ATAS KATIL DISERANG SAKIT JANTUNG.....NAK JALANLAH TU. DITAMBAH DENGAN KEKALAHAN KELANTAN!!!!!!

    pasaran saham surga jatuhhhhhhh....nek ajis nak mati dah...

    ReplyDelete