Thursday, April 1, 2010

Budak Suruhan Lim Kit Siang yang paling baghal..



Lim Kit Siang sebok mengutip statment Muhyiddin dan lain lain pemimpim UMNO tetapi sengaja terlupa mengutip statement paling bodoh (haram jadah) Koo Ham seperti di bawah.


Koo Ham dipetik berkata: “Saya takut jika ada perbahasan dan ada mana-mana polis tidak suka kita, mereka akan tembak mati. Ini boleh berlaku kerana mungkin ada polis tidak suka dengan kita”. - Bernama


Kenyataan Ketua Polis Negara dan Ketua Polis Perak menyatakan polis hanya berada di luar Dewan Undangan Negeri atas permintaam Speaker Dewan untuk mengawal keselamatan dan bagaimana mungkin haramjadah tu takut dia ditembak di dalam dewan (ketika perbahasan)

5 comments:

  1. kita tunggu tengok, adakah mangkuk haramjadah ni akan dihantar ke mahkamah atau dia juga akan dibiarkan berleluasa seperti mana Anwar dibiarkan lepas bebas untuk bercakap apa sahaja.

    ReplyDelete
  2. haramjadah ni memang mcm cibai..otak dia dah pening sebab tak mandi pagi tu terus pegi sidang DUN Perak.

    ReplyDelete
  3. Sebenar-benar-benarnya koo ham ni tidak haramjadah dia mengunakan sepenoh kebebasan yang diperuntokan kapada dia dan puak-puak dia, orang putih kata special previlage.
    Mereka-mereka ini bolih buat apa sahaja dan bolih berkata apa sahaja, dari menhina Raja-Raja Melayu,menhina mahkamah ,menhina badan penguatkuasa ,menhina parliment dan dewan undangan negeri ,you name it they had done it.

    Sebenarnya siapa yang sebenar-benar-benarnya HARAMJADAH , malas nak sebut I dont have that priviliage nanti kena tangkap ,contemp or nga kor ham dan puaknya.

    ReplyDelete
  4. kah kah kah steadilah Datuk Ngeh. kah kah kah

    ReplyDelete

𝗟𝗘𝗧𝗔𝗞 𝗥𝗠𝟭𝟬𝗸 𝗕𝗘𝗥𝗔𝗣𝗔 𝗦𝗔𝗬𝗔 𝗕𝗢𝗟𝗘𝗛 𝗨𝗡𝗧𝗨𝗡𝗚?

  𝗟𝗘𝗧𝗔𝗞 𝗥𝗠𝟭𝟬𝗸 𝗕𝗘𝗥𝗔𝗣𝗔 𝗦𝗔𝗬𝗔 𝗕𝗢𝗟𝗘𝗛 𝗨𝗡𝗧𝗨𝗡𝗚? Kita jawab secara am "Letak RM10,000 berapa boleh saya untung?&q...