Monday, March 28, 2011

isu vedio seks..chua dan anwar

Orang Cina boleh terima Chua Soi Lek untuk terus memimpin MCA walaupun membuaat pengakuan dalam isu vedio seks... UMNO juga akur.

Isu vedio seks yang dikaitkan dengan Anwar, belum disahkan...jika benar, PAS akan mengambil sikap seperti UMNO dalam isu seks Chua???

Melayu PAS dan UMNO....itu gambaran sebenar.

2 comments:

  1. salam...

    mana menghilang? Lama benar tak muncul...

    Dalam politik, tidak ada agama dan tidak ada rukun akidah... semuanya sama sahaja kerana matlamat sebenar adalah undi.

    Jadi, tidak akan menjadi satu kehairanan apabila PAS akan mengambil sikap yang serupa dengan UMNO atau sebaliknya asalkan dapat membantu mereka menang dalam pilihanraya!

    ReplyDelete
  2. Salam dan terima kasih atas sapaan pertama selepas 6 bulan saya mendiamkan diri. Masih di Malaya tetapi tahun ini mahu 'berhijrah' mencari emosi dan angin baru. Perkembangan politik semasa terus diikuti dan terpaksa bersetuju bahawa banyak masa terbuang dengan individu yang sudah semakin tidak penting.

    Melibatklan rakan pemimpin mereka yang bercita cita mahu menjadi PM, Melayu dan Islam (??) nyata PAS harus bijak dan matang dalam isu ini.

    Isu Anwat tidak menguntungkan PAS tetapi percintaan dengan DAP terpaksa diteruskan. Untuk hidup dan bergerak sendirian semula (menjanda) mungkin PAS sudah terasa kekok sekarang ini.

    ReplyDelete

𝗟𝗘𝗧𝗔𝗞 𝗥𝗠𝟭𝟬𝗸 𝗕𝗘𝗥𝗔𝗣𝗔 𝗦𝗔𝗬𝗔 𝗕𝗢𝗟𝗘𝗛 𝗨𝗡𝗧𝗨𝗡𝗚?

  𝗟𝗘𝗧𝗔𝗞 𝗥𝗠𝟭𝟬𝗸 𝗕𝗘𝗥𝗔𝗣𝗔 𝗦𝗔𝗬𝗔 𝗕𝗢𝗟𝗘𝗛 𝗨𝗡𝗧𝗨𝗡𝗚? Kita jawab secara am "Letak RM10,000 berapa boleh saya untung?&q...