Thursday, September 22, 2011

Anwar sawan dengan kelaku Rosmah...

"Najib hari ini mahu ketepikan sepina kami untuk jawab di mahkamah. Perkembangan ini tentunya kurang menyenangkan kerana pada peringkat awal, Najib berkata dia akan hadir sekiranya disepina. Tetapi sekarang beliau tak mahu hadir pula," kata Anwar.

Tindakan Najib sekadar membuatkan Anwar terguris, menangis tidak berlagu, hampa bukan main lagi... kaki putar alam kalau kena putar sikit saja pun mampu meraung habis.. 

Dahlah kaciwa kerana terbeli saksi luar negara yang disangka pakar rupanya maharaja lawak, badot sarkas masuk mahkamah.

Elok sangat Najib main aci cilut dengan Anwar.. Bukankan tangguh, delay, pusing, belit, rayu, rayu lagi, elak sini, elak sana, mainan Anwar juga...takkan orang lain tak boleh gunapakai rekayasa yang sama pulak kot..

Jom kita sama-sama berhiba dengan Anwar...

4 comments:

  1. alaaa...anu-arr pon berceramah dalam kandang..tak berani disolajawab; apakata anu-arr membela diri dgn membenarkan diri beliau disoaljawab dulu baru nak sepina sapa-sapa... baru ler anu-arr boleh cakap diri dia 'cool'...

    ReplyDelete
  2. Banyak lagi hal2 negara yang lebih penting untuk Najib uruskan daripada dok melepak di jalan duta cerita pasal anus.. buang masa wei

    ReplyDelete
  3. Setuju dgn Anon 4.48 pm....Betul tu byk perkara2 ttg negara perlu diutamakan.Bukannya PM tgk masa dia meliwat....kalau psl konspirasi tu tak relevan dlm mahkamah. Perkara kes meliwat...pembuktian dah ada, peguam bela pun handal2 jadi bela le sebaik-baiknya.
    Dlm hal ini biarlah mahkamah putuskan.Anwar berani buat berani tanggung le wei...

    ReplyDelete
  4. Dalam kedudukan yang goyah, rapuh dan tertekan anu-war wajar tidak mendesak atau 'push to much' pada najib yang masih bersikap baik, berhati mulia, cool dan toleransi terhadapnya.

    Dalam kedudukan najib sebagai PM atas kuasa dan pengaruhnya kalaulah najib mahu berkonspirasi terhadap anu-war, aku rasa sekali najib 'kentut' je anwar dah lama tersumbat dan makan nasi bungkus dalam penjara.

    Anu-war wajar menggunakan cara yang lain untuk menyelamatkan diri, cubaan mengaibkan orang lain sekadar menambah malu pada diri sendiri bertimpa timpa.

    ReplyDelete

𝗟𝗘𝗧𝗔𝗞 𝗥𝗠𝟭𝟬𝗸 𝗕𝗘𝗥𝗔𝗣𝗔 𝗦𝗔𝗬𝗔 𝗕𝗢𝗟𝗘𝗛 𝗨𝗡𝗧𝗨𝗡𝗚?

  𝗟𝗘𝗧𝗔𝗞 𝗥𝗠𝟭𝟬𝗸 𝗕𝗘𝗥𝗔𝗣𝗔 𝗦𝗔𝗬𝗔 𝗕𝗢𝗟𝗘𝗛 𝗨𝗡𝗧𝗨𝗡𝗚? Kita jawab secara am "Letak RM10,000 berapa boleh saya untung?&q...