Tuesday, September 20, 2011

MCA dan MIC dah panas 肛門 buntot गुदा 肛门 anus شرج

UMNO kena berhati hati dengan puak ni, mereka tidak akan 'berlembut' kalau tiada kepentingan.

UMNO juga mesti bijak menambah 'kemenangan' dan mengelakkan pertembungan dengan PAS, satu lawan satu, biar MIC atau MCA bertembung PAS. Pengundi Melayu hanya akan sokong calon Melayu mengikut keutamaan. Pengundi Melayu jangan lupa bagaimana 'MCA dan MIC tunjuk biadap pada Melayu dan Islam - pilihanraya adalah masa untuk ;mengjar' mereka.

Memadailah MIC kekal diberi peruntukan 3 Parlimen dan 7 DUN kerana itu sahaja yang mereka mampu menang pada 2008.


Jangan harap sangat pengunci cina akan sokong MCA kalau calon DAP atau Pembangkang ada di situ. Jangan harap sangat pengundi India akan sokong  MIC kalau calon India dari DAP atau Pembangkang ada di situ.

Kalau mahu rasa selamat dan soal perpaduan biarlah MCA dan MIC yang palu gendang lebih kali ini, kenapa asyik2 Melayu sahaja bertungkus lumus ke arah itu?? Sudah sampai masanya ahli UMNO sekadar 'lihat dan pandang' jika kawasan itu calonnya bukan dari UMNO. Itu sikap mereka sebelum ini terhadap calon UMNO.


KUALA LUMPUR 20 Sept. — Parti komponen Barisan Nasional (BN) belum mengadakan perbincangan mengenai pengagihan kerusi untuk pilihan raya umum akan datang, namun MIC telah menyatakan kesediaan untuk bertukar kerusi yang diperuntukkan kepada parti itu dengan parti komponen BN yang lain.
Setiausaha Agung MIC, S. Murugesan berkata, sebarang pertukaran kerusi boleh dilaksanakan jika ada persefahaman dan persetujuan dari semua pihak yang berkepentingan.
"Kesediaan beberapa parti komponen BN seperti MIC dan MCA untuk bertukar kerusi menunjukkan sikap fleksibel mereka dan ini merupakan suatu berita yang positif,” katanya semasa ditemu ramah dalam Program Kerusi Panas, terbitan Bernama Radio24 di sini, semalam.
Pada Pilihan Raya Umum ke-12, 2008, MIC diperuntukkan sembilan kerusi Parlimen dan 19 kerusi kawasan Dewan Undangan Negeri dan telah menang tiga kerusi Parlimen dan tujuh kerusi negeri. — Bernama

No comments:

Post a Comment

Keyakinan

  1. Seminggu dua ni ramai sangat leader dan owner dari syarikat networking yang lain call saya. Mereka nak jumpa, nak meet & great, nak...