Saturday, September 24, 2011

Mengalih semua isu..tindakan kamikaze

Bagi mengalih semua isu untuk kembali dilihat relevan dan terus mendapat sokongan dari penyokong masing2 yang mula longgar dan goyah, mereka terpaksa melakukan satu 'kamikaze' menyelamatkan keadaan.


PAS hanya akan dilihat menarik jika "Islam diperjuangkan' dan bukannya 'kebajikan' dan DAP perlu dilihat mantap dalam memperjuangkan hak kaum bukan bumiputera dan Anwar akan dilihat bersih dan suci dan PKR terus mendapat sokongan padu dari pengundi PAS jika Anwar menunjukkan cenderong kepada perjuangan Islam dan Melayu.


UMNO tersepit dan dilema, UMNO akan dilihat tidak Islamik kerana menghalang hudud dikalangan kacamata Melayu dan Islam atau komponen BN akan beralih arah jika UMNO sokong perlaksanaan hudud.

1 comment:

  1. SAya enggan bersetuju pendapat"umno tersepit dan dilema" sebab:

    1.3.2 juta ahli UMNO ,yang sedang zon selesa tidor lena selesa dan tidak peka dan tidak peduli kerana hanyut di buai mimpi 1Malaysia di mana, di bawah dasar liberal plural inklusive engage kool populist Najib yang umumkan akan mansuh beberapa undang undang pada 2013,sesiapa saja di izin kutuk negara melayu islam raja raja institusi melayu.
    3.UMNO suka tembak kaki sendiri.
    4.Tiada bakat dan genetik pempimpin winnable candidates.
    5.Terlau ramai masaalah legaci.
    6.Umno korbankan kepentingan melayu bumiputra hanya nak jag hati pengundi bangsa selain dari Melayu dan bumiputra.
    7.Umno mengamalkan perkayaakan mereka yang condong kapada 1 malaysia contoh nya TSTF MAS.
    8.Tiada tindakkan atas collusion antara pihak kerajaan dan kaum chukong.....
    9.Tiada tindakkan undang dan peruntukkan undang terhadap warga asing 2.3 juta atau 5 juta ,dan dasr kerajaan pimpinan umno yang mengalakkan dan memeudahkan kebanjiran warga asing yang menlan 20 billionRM wang subsidi.
    Tidak mengapa,UMNO dan Presiden UNMO dan flom bekerja keras tungkus lumus sedang mengurus kesemuanya yang memasti kan Presiden Umno akan terima elaun dari jawatan Ketua Pembangkang di Parlimen selapas PRU13.
    arjuna waspada
    changkat lobak.

    ReplyDelete

Keyakinan

  1. Seminggu dua ni ramai sangat leader dan owner dari syarikat networking yang lain call saya. Mereka nak jumpa, nak meet & great, nak...