Friday, March 23, 2012

Melayu DAP...

Segelintir Melayu dalam kedudukan terpinggir dan amat kecewa mengambil sikap masuk DAP untuk memperjuangkan hak orang Melayu dengan lebih baik kerana dikatakan UMNO gagal??!!

Mereka terjun ke lubang najis untuk membersihkannya dari dalam???

Agaknya inilah dinamakan sifir israel..

Apakah mereka sedang bermimpi untuk dicalonkan wakil rakyat Melayu untuk DAP bagi tujuan mengacau dan menumpaskan beberpa pemimpin UMNO setelah dikatakan DANA bukan satu masalah besar atau mimpi yang lebih besar menjadi Menteri. MB atau PM mewakili DAP dengan kepercayaan Pembangkang mampu ke Putrajaya?

Di Pekan Pahang sendiri sudah muncul Melayu ini...

4 comments:

  1. Segelintir? Tengok statistik pengundi di mana DAP bertanding. Di parlimen Kluang pun berbelas ribu Melayu yang undi DAP. Hehehehe Kalau pemimpin UMNO pun lebih najis dari DAP yang saudara keji itu, takkan Melayu bodoh sekali nak undi BN.

    DAP ialah parti yang diluluskan dan disahkan oleh undang2 yang digubal oleh org UMNO dan pelaksananya ialah kakitangan kerajaan yang rata-ratanya orang Melayu juga.

    Propaganda lapuk dah tak laku lagi di zaman Melayu semakin cerdik ni. Melayu tak sekolah boleh la korang temberang.

    Bila nak undi, bukan main lagi demi bangsa Melayu. Tanah dan kekayaan bagi bukan Melayu yang korup. Diri sendiri pun entah Melayu entah tidak. Entah2 Indon yang diberi warganegara selepas merdeka.

    *Ahli UMNO Dalam Database*

    ReplyDelete
  2. Anon:08:56pm

    Hanya Melayu yang bodoh dan tak sekolah seperti awak akan mengundi DAP.Bukan saja masuk lubang najis DAP tapi siap bangga makan najis DAP.

    ReplyDelete
  3. Anon 08.56pm..tengok aje Melayu Spore di perkotak katik oleh PAP, parti cauvinis Cina yg mengaku berbilang kaum dan DAP parti tunjangan nya diM'sia aje cukup lah .Nanti kau menyesal (aku tetap pilih UMNO.BN tapi mintak jaelah AGhani Othman berundur kasi chan kata org Johor pada muka baru yg muda)

    ReplyDelete
  4. Sentimen Melayu undi DAP PRU12 lebih kepada protes Paklah dan bukannya UMNO secara keseluruhan.

    Hari ini Najib? apa dosa besar Najib untuk tidak mengundi UMNO? Apakah Anwar lebih baik dari Najib secara moralnya untuk menjadi PM? Apakah Azizah lebih 'suci' dari Rosmah?

    Kekurangan UMNO? Apakah DAP sempurna?.. Kalau tak suka UMNO pun, sokonglah PAS. Janganlah jadi tak logik untuk 'bersekedudukan dan bersekongkol' (DAP) dengan musuh Allah yang nyata.

    Perkahabaran memang Ghani akan berundur dan di anginkan penggantinya MP Ledang.

    ReplyDelete

SATUS QM TERKINI

  Sejak Disember 2023 agak kecoh di medsos dan berlarutan hingga sekarang. Masing masing yang peka berkenaan perkembangan QM mungkin tidak p...