Sunday, April 1, 2012

Bunuh UMNO jalan pintas ke syurga...

Isu penjualan tapak masjid oleh kerajan DAP di Pulau Pinang masih dalam tahap 'diam babi' oleh Eng Guan.   Memang sudah kebiasaan babi, kalau kenyang memang diam dan muka tak malu.

Bagaimanapun beberapa Melayu DAP telah menjawab bagi pihak tuan mereka dengan alasan biasa "UMNO adalah dalangnya" dan ada juga yang tidak menjawab tetapi sebabliknya melontarkan beberapa saolan lain yang tidak relevan. Memang dasar Melayu kalau masuk DAP diajar jadi biawak lidah bercabang.

Dan cuba2lah tanya PAS apa hukum dan dalilnya isu di atas. Jawapan mereka tentulah 'sedap mulut' dakyah songsang mereka yang menghalalkan cara. Kalau si Anwar Bio Seksual (setakat ini tuan punya badan tidak pun menafikan)  pun dibela mati-matian apatah lagi kalau 'tauke' mereka yang dikritik.

Kepada Melayu DAP dan ahli PAS fanatik - teruskanlah usaha memusuhi dan membunuh UMNO kerana itu sahajalah yang mereka mampu lakukan sebagai jalan pintas masuk syurga seperti yang didakyah oleh Poknik.

1 comment:

  1. sdr Kluang Daiamond..apa dia yang akan berlku esp diJohor supaya UMNO dilandasan kemenagan besar adalah untuk Abdul Ghani yg dah lama sangat pencen dan dudok England dgn anak dan menantu mat salleh

    ReplyDelete

Keyakinan

  1. Seminggu dua ni ramai sangat leader dan owner dari syarikat networking yang lain call saya. Mereka nak jumpa, nak meet & great, nak...