Sunday, January 6, 2013

takkan umno terlepas kali ni... salah kira undi dan mca sokong dap.

kredibiliti partti dan pemimpin pembangkang satu demi satu, peristiwa demi peristiwa, perkara demi perkara mula terdedah dan terbongkar. terakhir dap yg dilihat bertahan dengan semua masalah rupanya begitu resah dan tertekan hingga membuat percaturan yg salah atas kesilapan kecil, isu tanpa melayu dalam jawatankuasanya cukup buat guan eng tak lena tidor hingga percaturan semula yg dijangka dapat memadam 'racialnya' kini bertambah malang dengan persepsi atau realiti yg lebih parah.

Yang diselamat dan dibawa masuk pun 'melayu' yang terus dipertikai benihnya datang dari mana?

dalam meredakan isu yg sangat terkutuk dan memalukan ini karpal sing disurong kedepan untuk menjawab, jika di dalam mahkamah pun karpal disanggah apatah lagi jawapannya di luar mahkamah' bercakap tanpa perlu dibayar. sesuatu yang menarik, jawapan karpal lebih menjurus kepada ' i dont think so...' ertinya dia pun tak berapa pasti, tak berapa tahu dan memang tak tahupun perancangan guan eng. Singh terus sing lagu guan eng.

isu ini pasti akan dialihkan segera ke suatu isu lain yg lebih hebat semata mata untuk melalaikan umno supaya sentiasa syok dan konfiden akan menang di pru13. Apapun yang berlaku pada pakatan, mca tak akan banyak untung, mca tetap akan ditolak oleh orang melayu dan cina, mca berhak ditolak kerana parti tu memang tak buat kerja, tak buat kerja bererti sokong dap.

Satu lagi isu kini ialah:

Anwar's coordinator allegedly nabbed in Pakatan's latest scandalhttp://www.rockybru.com.my/2013/01/anwars-coordinator-allegedly-nabbed-in.html


Dalam isu menjijikkan pengiraan semula undi oleh dap, adalah dinasihatkan pecacai pembangkang cubalah cari apa-apa teori untuk menyalahkan umno, selamat berjaya !!!

No comments:

Post a Comment

Keyakinan

  1. Seminggu dua ni ramai sangat leader dan owner dari syarikat networking yang lain call saya. Mereka nak jumpa, nak meet & great, nak...