Wednesday, February 20, 2013

nik aziz pun haiwan juga

konsep 'ambik' atau rembat apa yg dihulurkan oleh pusat kepada rakyat kelantan tapi undi bagi pada pas amalan nik aziz masa lampau nampaknya sudah tidak berkesan, menyedari jika amalan itu diteruskan akan 'memakan diri' maka nik aziz membuat andaian yg menerima huluran lebih bersifat haiwan.

andaian tersebut sangat tepat tetapi jika dianggap tidak islamic, nyatalah taraf ulama yg diberi kpd nik aziz nyata sangat malang, rupanya nik aziz ini elok kekal jadi juruteknik parit dan saliran atau sekurang-kurangnya jadi pegawai haiwan.

memang sudah menjadi sifat haiwan untuk menyerbu makanan yg dihulurkan, rezeki jangan ditolak dan bukankah tangan yg memberi itu lebih mulia dari tangan yg menerima
dan jika nik aziz anggap dipentas pas mereka hulurkan ilmu, kebanyakkannya ilmu sesat dan fitnah - dilaknat Allah.

nik aziz juga bersifat haiwan sekarang - jadi cacing kepanasan kerana menyedari rakyat kelantan sudah bertekad menghalau pas daribumi kelantan pada pru13 - itulah kenyataan yg menghantui nik aziz dan pas kelantan.

1 comment:

  1. Hi there this is kind of of off topic but I was wanting to know if blogs use
    WYSIWYG editors or if you have to manually code with HTML.

    I'm starting a blog soon but have no coding expertise so I wanted to get advice from someone with experience. Any help would be enormously appreciated!

    Visit my page ... affiliate blog marketing

    ReplyDelete

Keyakinan

  1. Seminggu dua ni ramai sangat leader dan owner dari syarikat networking yang lain call saya. Mereka nak jumpa, nak meet & great, nak...