Tuesday, April 30, 2013

akar umbi umno dan pas tolak pemimpin masing2 - mereka pilih dap

bukan semua apa yang dilakukan dan diputuskan oleh pemimpin pas dan umno betul, sentimen pemimpin atasan lebih bersifat menjaga periuk nasi mereka, terlampau politik dan kadangkala diluar logik hingga menjejaskan akidah, merendahkan moral, meminggirkan kepentingan bangsa dan ugama semata-mata putrajaya.

akar umbi pas dan umno wajar melihat kepada sudut yg lebih luas kerana segala risiko keputusan pilihanraya akan menjejaskan sosio-ekonomi mereka yg rata2nya sederhana atau miskin berbanding dengan pemimpin yg rata2nya mempunyai kewangan dan harta yang lebih baik.

akar umbi umno dan pas perlu tahu siapakah musuh mereka yang sebenar, musuh yg akan mengancam bangsa dan ugama, musuh yg akan menafikan segala hak keistimewaan bangsa dan ugama, musuh yang akan memutarbelitkan sejarah, musuh yang akan merubah, merampas dan menghapuskan siapa sahaja yg menentang mereka tanpa belas kerana mereka sudah lama menyimpan dendam dan busuk hati.

akar umbi umno dan pas tidak perlu bersatu dengan berjabat tangan, tidak perlu berpelukan tetapi sekadar memadai bersatu dalam niat dan perlaksanaan dengan menentang musuh ugama dan bangsa ini dan masa serta pentas yg terbaik ialah di pru13 ini. musuh perlu diberi pengajaran pahit untuk mereka kenang dan simpan selamanya.

akar umbi umno dan pas perlu berjihat dan wajib memilih DAP untuk menolak semua calon mereka:
calon umno/pkr - tolak calon pkr
calon pas/mca - tolak calon mca
calon pas/mic - tolak calon mic
calon umno/dap - tolak calon dap

Ingat - mereka juga telah berpakat untuk menolak calon umno dan pas?


No comments:

Post a Comment

𝗟𝗘𝗧𝗔𝗞 𝗥𝗠𝟭𝟬𝗸 𝗕𝗘𝗥𝗔𝗣𝗔 𝗦𝗔𝗬𝗔 𝗕𝗢𝗟𝗘𝗛 𝗨𝗡𝗧𝗨𝗡𝗚?

  𝗟𝗘𝗧𝗔𝗞 𝗥𝗠𝟭𝟬𝗸 𝗕𝗘𝗥𝗔𝗣𝗔 𝗦𝗔𝗬𝗔 𝗕𝗢𝗟𝗘𝗛 𝗨𝗡𝗧𝗨𝗡𝗚? Kita jawab secara am "Letak RM10,000 berapa boleh saya untung?&q...