Tuesday, April 9, 2013

Anwar nak kembali ke pangkuan UMNO? boleh ke orang UMNO terima semula..


"Saya bukan saja akan pertimbangkan, tetapi kalau diberi kesempatan ingin kembali kepada UMNO kerana saya orang UMNO, asalnya saya pemimpin UMNO.






JOHOR BAHRU 9 April - Presiden Pertubuhan Pribumi Perkasa Malaysia (Perkasa), Datuk Ibrahim Ali akan mempertimbangkan pelawaan bekas Perdana Menteri, Tun Dr. Mahathir Mohamad untuk bertanding di atas tiket Barisan Nasional (BN) pada Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU-13).

Beliau sangat menghargai pelawaan itu kerana sebelum ini pernah berkhidmat di dalam UMNO bermula dari peringkat Pemuda, exco Pemuda, ketua bahagian dan Ahli Majlis Tertinggi UMNO.

"Saya hargailah pandangan Tun (Dr. Mahathir) terhadap diri saya kerana mungkin dia ikuti dan mengenali saya dengan agak lama, dan dia tahu baik buruk saya. Saya terserah, hanya nak berkhidmat kepada rakyat dan hanya nak berjuang untuk agama bangsa dan negara.

"Saya bukan saja akan pertimbangkan, tetapi kalau diberi kesempatan ingin kembali kepada UMNO kerana saya orang UMNO, asalnya saya pemimpin UMNO. Cuma dulu ada sedikit pergeseran kerana saya digugur sebagai ketua bahagian selepas persempadanan semula," katanya.

Gambar Anwar-hanya hiasan




Artikel Penuh:
http://www.utusan.com.my/utusan/Pilihan_Raya/20130409/px_05/PRU-13-Ibrahim-Ali-pertimbang-pelawaan-Dr-Mahathir#ixzz2Pwc6TIYG
© Utusan Melayu (M) Bhd

2 comments:

  1. Cuba buka blog ‘Empayar Pemuda’. Cari Hot: UGUTAN BUNUH SEBAGAI UPAH APABILA PENDEDAHAN INI DI-BUAT… #GE13 # PRU13 #TOLAK PR #PG13.
    memang sial DAP. tengok jangan tak tengok.

    ReplyDelete
  2. http://melanausarawak.blogspot.com/

    SALAM BRO..TOLONG LINK KAN....

    ReplyDelete

Keyakinan

  1. Seminggu dua ni ramai sangat leader dan owner dari syarikat networking yang lain call saya. Mereka nak jumpa, nak meet & great, nak...