Monday, April 8, 2013

ibrahim ali terpinggir?

cadangan tun supaya ibrahim ali diberi tiket bn untuk bertanding menyebabkan kera dan monyet di pihak pembangkang kepanasan butuh, terloncat dan terlompat...jika ada di kalangan bn dan umno pun melenting, ianya samalah tarafnya dngan kera dan monyet tu, ada yg kata kenapa peluang diberi kpd ibrahim ali yg ultra melayu? tidak sealiran dengan najib' bukankah calon itu bukan calon boleh menang?

apakah untungnya ibrahim diberi tiket bn?
ibrahim ali lazimnya akan bertanding di kawasan pasir mas, melayu majoriti, isu ultra melayu sangat sesuai berbanding yg pas antimelayu dlm perjuangfan nicik ajis.
jika pun ibrahim ali tidak diberi tiket bn, dia akan bertanding atas tiket bebas, masih potensi menang dan sekaligus  memecahkan undi kepada calon umno akan tewas.
jika ibrahim diberi tiket bn atau tidak diberi tiket bn ia pasti mempengaruhi seluruh ahli perkasa di seluruh negara samada mengundi bn atau boikot.

najib kena bijak kerana cadangan tun bukan tanpa isi dan kena ingat, perkasa banyak membantu dan menyelamatkan imej umno dan nasib melayu dan Islam ketika musuh Islam dan melayu di asak pembangkang dan komponen bn lain. semua wakil rakyat atas tiket bebas yg lain juga seperti yb zul kulim harus di ambilkira.

No comments:

Post a Comment

𝗟𝗘𝗧𝗔𝗞 𝗥𝗠𝟭𝟬𝗸 𝗕𝗘𝗥𝗔𝗣𝗔 𝗦𝗔𝗬𝗔 𝗕𝗢𝗟𝗘𝗛 𝗨𝗡𝗧𝗨𝗡𝗚?

  𝗟𝗘𝗧𝗔𝗞 𝗥𝗠𝟭𝟬𝗸 𝗕𝗘𝗥𝗔𝗣𝗔 𝗦𝗔𝗬𝗔 𝗕𝗢𝗟𝗘𝗛 𝗨𝗡𝗧𝗨𝗡𝗚? Kita jawab secara am "Letak RM10,000 berapa boleh saya untung?&q...