Sunday, April 21, 2013

inikalilah atau lainkalilah...

ini kali lah saya memang bersungguh-sungguh nak sokong pembangkang kerana teruja dng kesempurnaan dan idealnya setiap pemimpin mereka. akhlak terpuji, tak ada auta semuanya fakta, bersih dari kroni, anak beranak mahupun pilih kasih.

bagaimanapun keterujaan itu tidak mencukupi sebab mengetahui kelemahan seseorang pemimpin itu juga penting untuk menilai sejauh mana keburukan, kekurangan mereka itu samada mempengaruhi dan mencacatkan perjalanan parti dan kerajaan jika terpilih kelak.

bagi saya kelemahan najib - persepsinya dia kena queen control

bagaimana dengan
nik aziz
karpal
lim guan eng
hadi awang
lim kit siang
azmin
anwar

anda bantulah saya nyatakan kekurangan mereka, minta maaf saya tak nampakpun sebarang kelemahan mereka untuk mentadbir negara kita.

No comments:

Post a Comment

Keyakinan

  1. Seminggu dua ni ramai sangat leader dan owner dari syarikat networking yang lain call saya. Mereka nak jumpa, nak meet & great, nak...