Tuesday, April 2, 2013

Suka Mak Bapak Dia Umum Calon PRU

ada atau tidak, muhyiddin atau mana2 mb negeri bn termasuk presiden komponen bn mengumumkan calon pru13 mendahului pengumuman najib - tapi itulah terjadi pada pemimpin parti pakatan haram, tak ada protokol langsung, mabuktodisondolbabi style.

nik Abdul Aziz berkata, Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Selising, Saiful Bahrin Mohamad akan dipilih mempertahankan kerusi itu dalam pilihan raya umum nanti.
Kenyataan beliau itu dilihat agak mengejutkan ekoran pemimpin berkenaan didakwa pernah terlibat dengan skandal seks dalam koc kereta api satu ketika dulu.
Nik Abdul Aziz berkata, kesemua perkara itu merupakan fitnah melampau dan Saiful Bahrin akan terus bertanding bagi memberi pengajaran kepada pihak yang kononnya memfitnah beliau.

Aku tak tahu dalam PAS ini ada banyak kepala. Siapa sebenarnya yang layak umum si polan dan si anu bertanding atau tidak...

Aku rasa elok PAS serah sahaja pada Anwar untuk umumkan calon PAS yang akan bertanding di PRU kelak..pilihan Anwar lebih tepat. Nik Aziz elok dok diam-diam macam Hadi.

Untuk jadi calon, buatlah 'projek' tertentu agar ada sok sek ...lepas tu tuduh di fitnah...dapatlah jadi calon..

Contoh sebelum: Mat Sabu

No comments:

Post a Comment

𝗟𝗘𝗧𝗔𝗞 𝗥𝗠𝟭𝟬𝗸 𝗕𝗘𝗥𝗔𝗣𝗔 𝗦𝗔𝗬𝗔 𝗕𝗢𝗟𝗘𝗛 𝗨𝗡𝗧𝗨𝗡𝗚?

  𝗟𝗘𝗧𝗔𝗞 𝗥𝗠𝟭𝟬𝗸 𝗕𝗘𝗥𝗔𝗣𝗔 𝗦𝗔𝗬𝗔 𝗕𝗢𝗟𝗘𝗛 𝗨𝗡𝗧𝗨𝗡𝗚? Kita jawab secara am "Letak RM10,000 berapa boleh saya untung?&q...