Tuesday, May 7, 2013

13mei1969 8hbmei2013 - lim kit siang ada pengalaman dan jawapan

jika bukan kerana lim kit siang, dap dan konco dan juak2 dan red beannya too much of rasis, pembangkang sudahpun berjaya menawan putrajaya dan anwar atau hadi hatta husam pun dah boleh jadi pm.

kekalahan husam dan haron din adalah contoh terbaik akibat rasis melampau yg ditunjukkan dap semata-mata hanya mahukan semua calonnya menang tanpa memikir kpd calon pkr dan pas yg bertanding di kawasan melayu jadi undi penentu. RASIS MAKAN DIRI SENDIRI.

rasis dap menyebabkan melayu bangkit di saat akhir walaupun lewat tapi mampu menyumbang kpd kemenangan majoriti mudah kpd umno/bn.

anwar dan pas wajar halakan kekecewaan dan kemarahan mereka kpd sasaran yg betul iaitu lim kit siang, lim guan eng, karpal adalah punca utama pembangkang gagal menawan putrajaya dan anwar sebagai pm.

jangan hina org bangla yg banyak membantu menggerakkan ekonomi malaysia dng memburukkan nama mereka dlm proses undian, mereka juga ada jati diri yg lebih baik dari sesetengah raktat malaysia malah mungkin jati diri yg lebih baik dari anwar sendiri, jangan kambinghitamkan spr yg melaluinya juga pembangkang masih menang di beberapa buah negeri. apakah kemenangan pembangkang di negeri2 tersebut hasil bangla, pengundi hantu dan penipuan yg dilakukan pembangkang?

perhimpunan 8hb mei akan gagal dan terlalu merbahaya kerana melayu sudah bangkit dan bersedia dng segala kemungkinan untuk melawan rasis dap, anwar akan kurang mendapat sokongan org melayu dan lebih penting apakah 13 mei mahu di ulangai, lim kit siang ada pengalaman dan ada jawapan?

No comments:

Post a Comment

𝗟𝗘𝗧𝗔𝗞 𝗥𝗠𝟭𝟬𝗸 𝗕𝗘𝗥𝗔𝗣𝗔 𝗦𝗔𝗬𝗔 𝗕𝗢𝗟𝗘𝗛 𝗨𝗡𝗧𝗨𝗡𝗚?

  𝗟𝗘𝗧𝗔𝗞 𝗥𝗠𝟭𝟬𝗸 𝗕𝗘𝗥𝗔𝗣𝗔 𝗦𝗔𝗬𝗔 𝗕𝗢𝗟𝗘𝗛 𝗨𝗡𝗧𝗨𝗡𝗚? Kita jawab secara am "Letak RM10,000 berapa boleh saya untung?&q...