Saturday, May 4, 2013

aku tak dapat mengundi...

sebab aku belum mengundi, sat lagi, jam 4:50 baru aku nak pi, nak jadi undi penentu..pangkah mca drpd pangkah roket - dap tolah hudud bererti tolak pas bererti tolak isle.. di kluang sekarang hujan lebat baru reda. parlimen kluang milik dap, dua dun milik pas dan dap....undi aku hanya mahu kurangkan majoriti.

semoga bn berjaya dng cemerlang di lain kawasan, diseluruh negara, majoriti hebat.

doaku:

Ya Allah Tuhan Yang Maha Mengasehani Maha Penyayang Maha Mengetahui.
Berikanlah kemenangan kpd mereka yang benar, yang ikhlas di atas jalanmu yg lurus.
Amin Ya Rabbala'alamin.

No comments:

Post a Comment

𝗟𝗘𝗧𝗔𝗞 𝗥𝗠𝟭𝟬𝗸 𝗕𝗘𝗥𝗔𝗣𝗔 𝗦𝗔𝗬𝗔 𝗕𝗢𝗟𝗘𝗛 𝗨𝗡𝗧𝗨𝗡𝗚?

  𝗟𝗘𝗧𝗔𝗞 𝗥𝗠𝟭𝟬𝗸 𝗕𝗘𝗥𝗔𝗣𝗔 𝗦𝗔𝗬𝗔 𝗕𝗢𝗟𝗘𝗛 𝗨𝗡𝗧𝗨𝗡𝗚? Kita jawab secara am "Letak RM10,000 berapa boleh saya untung?&q...