Saturday, August 31, 2013

perkasa dah jadi ngo 20 sen

kenyatanan beberapa pemimpin kanan perkasa meminta ketua pemuda perkasa untuk menarik balik desakan untuk meminta najib berundur dan meminta maaf adalah sesuatu yg paling tidak kena dan bukan bijaksana.

mereka akui itu adalah pandangan peribadinya jadi kenapa pula harus campur tangan dan mendesak atas kapasitinya sebagai ketua pemuda perkasa. najib perlu diteima sebagai pm berlandaskan demokrasi tetapi memintanya melakukan sesuatu seperti mendesaknya letak jawatan tidak menyalahi mana2 undang sekalipun. najib perlu dihormati sebagai pemimpin tetapi tidaklah sampai perlu disembah atau jadikannta tokong nombor dua selepas lim guan eng.

apakah perjuangan perkasa mengisi poket masing2 selepas pru13 hinggakan najib langsung tidak boleh dijentik.

ertinya kalaulah anwar menang dan jadi pm maka perjuangan perkasa juga akan turut seiring dan senada....wooooooo cantikkkkkkk lah kalau mcm tu, syabas x yb zul.

1 comment:

  1. apa nak kata. nak jaga perhubungan baik dengan PM katakan. patutlah banyak dah kepentingan Melayu terlepas dari genggaman. sebab masa tuh PERKASA belum baik dengan PM. tapi kalau perhubungan dah intim, macam macam boleh dapat kan? aku pijir tak payahlah PERKASA nak main wayang dengan orang Melayu. kalau takat perhubungan baik, kaum Cina dah pun jadi sangat baik. kepentingan mereka sentiasa dijaga, macam menatang minyak yang penuhlah katakan.

    ReplyDelete

Keyakinan

  1. Seminggu dua ni ramai sangat leader dan owner dari syarikat networking yang lain call saya. Mereka nak jumpa, nak meet & great, nak...