Sunday, September 29, 2013

DAP akan lebih cemerlang dng setiausaha agung baru

KEMASKINI
Seperti yg dijangkakan, walaupun tercorot, dng rasa tak malu, lim guan eng kekal sebagai setiausaha agung dan liew chin tong yg mendapat undi terbanyak hanya pegang beberapa jawatan kurang penting. ini bererti KM pulau pinang hanya bertaraf 2 bintang dan kurang cerdik di hiraki parti. jadi janganlah menaruh haran tinggi pada lim guan eng untuk pandai matematik, pandai bahasa dan baru2 ini cuba pandai hartanah.

elok sangat jawatan setiausaha agung dlm dap ditukar perlembagaan kpd dilantik oleh anak beranak, fungsi undian tidak penting lagi.


kpd melayu yg tidak terpilih langsung (zairil tu 200% china) jangan salahkan perwakilan kerana 'nilai melayu' dalam dap memang haprak, kalau masih nak kekal di situ, jadilah hamba abdi seumur hidup.

...........................
adalah sesuatu yg ajaib bin mustahil jika lim guan eng a/k lim kit siang berundur dari jawatan setiausaha agung dap kpd liew chin tong yg menang undi terbanyak dalam pemilihan cec 29hb september.

dipercayai lim guan eng adalah setiausaha agung seumur hidup yg tidak boleh dicabar dan adalah wajar dia terus kekal sebagai tanda terima kasih dan penghargaan ke atas kerja kerasnya selama ini hingga mencipta kejayaan tersendiri termasuk menawan pulau pinang dengan menyuburkan fahaman rasis dan anti melayunya,


Bagaimanapun jika ditakdikan lim guan eng diundurkan dan liew chin tong dilantik sebagai setiausaha agung baru adalah dijangkakan DAP akan lebih cemerlang dan maju malah dijangkakan lebih ramai melayu akan berpusu menyertai DAP terdiri dari mereka yg kecewa, terpinggir dan tidak mendapat tempat di umno, pkr dan pas.

selagimana lim kit siang anak beranak menantu terus manguasai DAP selagi itu lah parti tersebut kekal sebagai racist, anti-melayu dan dicop 'kalau-tak-tipu-bukan-cina-namanya' (KTTBCN) dan sekaligus impian karpal untuk menguasai putrajaya selagi belum gol tidak akan tercapai.

Tanpa sokongan melayu DAP tidak akan kemana dan sudah tentu Zairil bukanlah melayu sekarang dan selamanya.

No comments:

Post a Comment

𝗟𝗘𝗧𝗔𝗞 𝗥𝗠𝟭𝟬𝗸 𝗕𝗘𝗥𝗔𝗣𝗔 𝗦𝗔𝗬𝗔 𝗕𝗢𝗟𝗘𝗛 𝗨𝗡𝗧𝗨𝗡𝗚?

  𝗟𝗘𝗧𝗔𝗞 𝗥𝗠𝟭𝟬𝗸 𝗕𝗘𝗥𝗔𝗣𝗔 𝗦𝗔𝗬𝗔 𝗕𝗢𝗟𝗘𝗛 𝗨𝗡𝗧𝗨𝗡𝗚? Kita jawab secara am "Letak RM10,000 berapa boleh saya untung?&q...