Thursday, September 19, 2013

Pembangkang terlebih idea..

Aku masih tak faham muka tak malu pembangkang ini yang kalau bodoh elok semua letak jawatan.
Pilihanraya ialah untuk memilih wakil rakyat samada di peringkat negeri atau parlimen..bila menang tujuannya untuk mewakilkan rakyat ke dalam dewan undang negeri atau parlimen untuk mengutarakan dan membincangkan soal rakyat dan negara.

Setakat ini sejauh mana mereka memaksimakan ruang dan peluang itu atau hanya menjadi monyet dan beruk mempamirkan bodoh dan bangang mereka yang berterusan.

Sebaliknya mereka memilih untuk berpolitik sepanjang masa kerana mereka tidak mempunyai agenda rakyat dan negara yang jelas. Mereka hidup atas isu dan complaint.

Pakatan ulangi sedia dialog dengan BN isu rakyat

KUALA LUMPUR 19 SEPTEMBER: Majlis Pimpinan Pakatan Rakyat mengulangi kesediaan untuk berdialog dengan Barisan Nasional (BN) bagi menyelesaikan isu rakyat yang kian runcing.
Perkara itu diputuskan Ketua Umum KEADILAN, Datuk Seri Anwar Ibrahim; Ketua Parlimen DAP, Lim Kit Siang dan Presiden PAS, Datuk Seri Abdul Hadi Awang dalam persidangan majlis itu semalam.
“Kami sekali lagi menyatakan kesediaan untuk mengadakan dialog dengan Barisan Nasional, bertujuan menyelesaikan masalah-masalah negara yang kian runcing seperti bebanan hutang kerajaan yang menggunung, harga barang meningkat mendadak, jenayah dan rasisme menular yang menggugat hubungan baik di kalangan masyarakat,” kata mereka dalam kenyataan hari ini.

No comments:

Post a Comment

Keyakinan

  1. Seminggu dua ni ramai sangat leader dan owner dari syarikat networking yang lain call saya. Mereka nak jumpa, nak meet & great, nak...