Monday, October 14, 2013

umno akan lebih sempurna pru14 tanpa mukhriz.

ucapan hari raya korban najib jika di ambilkira, tidak ada cacat celanya untuk Islam dan Melayu, sempurna, hebat, terbaikkkk...

begitu juga dengan pemimpin lain, ucapan mereka rendah sikit sahaja dari ucapan khalifah2 Islam, selari sekata semuanya suci murni untuk Islam dan Melayu.

itu ucapan raya

kalaupun ucapan untik pemilihan umno, rasanya tak banyak beza dari segi indah bahasa dan murni isinya cuma dihujung akan diselit....selari dengan kehendak presiden, kalau tak 'carry' ayat hujung itu tak sah.

itu ucapan raya, itu ucapan pemilihan---bagaimana dengan perangai sebenar, perangai semulajadi, fahaman semula jadi, perlaksanaan dan tindakan selari tak dengan ucapan.

berdasarkan ucapan najib - org Islam, orang Melayu, rakyat Malaysia tak perlulah bimbang apa-apa, serah sahaja pada najib untuk laksanakan, tiap malam boleh lena tidor..

kj dan shahrizat dah menang besar, apa yang mereka cakap, idea yg mereka lontarkan pasti mewakili umno - sebab itu mereka dipilih.

umno akan lebih perfect tanpa mukhriz ! sebab mukhriz tak pandai samba mcm kj, tak pandai joget mcm shahrizat, tak ada anak jutawan mcm nazri, tak pandai minta maaf mcm hisham, tak serasi dng zahed, tak pandai bela kucing mcm najib.

yang mukhriz ada hanya mcm bapaknya, mahathir tak buat apa-apa pada negara, mahathir hanya melingkupkan negara, pembangunan dan kemajuan di era mahathir tumbuh sendiri, hidup sendiri dan mungkin lim kit siang dan karpal singh lah yg banyak berjasa sehingga malaysia jadi mcm sekarang !

putrajaya itu idea chin peng, klia cadangan paklah, lebuhraya utara selatan otak anwar ibrahim, klcc plan musa hitam - mahathir hanya cedok idea dia org yg bijak pandai tu.
jambatan bengkok? - kerajaan tak cukup tulor

kalau mukhriz menang naib presiden, org melayu berbelah bagi, kalau mukhriz kalah, mudah sikit nak kapankan umno secepat mungkin. mulakan di sg limau.

11 comments:

  1. Sakitnya hati ,bila membaca artikal ni ,nampaknya suara-suara ahli marhain macam kami ni, dah tak laku,

    Sayang pada Umno bukannya boleh dtukar ganti.Hakikat kini ,yang putih dah nak naik kelabu dan yang kelabu pula jadi putih malah digilap-gilap......bersinar-sinar gemilang pulak.

    ReplyDelete
  2. Sokong Mukhris...bebayang mahathir

    ReplyDelete
  3. aku pun setuju..kalau mukhris kalah...biar prk sungai limau umno lingkup...

    ReplyDelete
  4. setuju..kita dok ckp dlm pas ada liberal anwarinas..dlm umno ada liberal kj and the geng

    ReplyDelete
  5. mcm la ko bgus sgt bro...smua pmmpin ko kondemn,,,sdgkn umno kluang sndri goyah..parlimen bleh sgkut kt pmbgkang...slamatkan bhgn sndrik dlu sblm sbuk bhgn org lain...

    ReplyDelete
  6. ahli umno takut nk berubah.masih pilih pemimpin yg da expired di mata rakyat

    ReplyDelete
  7. Cepat kasi lingkup UMNO...UMNO oh UMNO..rakyat benci 2 ekor tu..pembNgkang byk modal nak hentam UMNO krn 2 ekor tu..ttp perwakilan tetap pilih...owh...

    ReplyDelete
  8. Cepat kasi lingkup UMNO...UMNO oh UMNO..rakyat benci 2 ekor tu..pembNgkang byk modal nak hentam UMNO krn 2 ekor tu..ttp perwakilan tetap pilih...owh...

    ReplyDelete
  9. Selamat umno jahanamkan anne war dgn konco2 dan parti2 bersamanya di PRU 14.Inilah fasa hidup matinya umno.

    ReplyDelete
  10. Kalau terasa panas - terjung laut le bro

    Parlimen kluang lebih kpd mca serah pada dap bagi pembangkang mencapai matlamat tawan putrajaya.
    Kalau kj Dan najib tanding di sini pun ke laut.

    Ketua bhg kluang menang dun sembrong - melayu masih bagi muka Kali ini, pas tewas.
    Sekarang dia sokong kj Dan hisham - kalau dia tak ewas ketua bhg Kali ini, pru14 dia tetap sukar

    ReplyDelete

𝗟𝗘𝗧𝗔𝗞 𝗥𝗠𝟭𝟬𝗸 𝗕𝗘𝗥𝗔𝗣𝗔 𝗦𝗔𝗬𝗔 𝗕𝗢𝗟𝗘𝗛 𝗨𝗡𝗧𝗨𝗡𝗚?

  𝗟𝗘𝗧𝗔𝗞 𝗥𝗠𝟭𝟬𝗸 𝗕𝗘𝗥𝗔𝗣𝗔 𝗦𝗔𝗬𝗔 𝗕𝗢𝗟𝗘𝗛 𝗨𝗡𝗧𝗨𝗡𝗚? Kita jawab secara am "Letak RM10,000 berapa boleh saya untung?&q...