Wednesday, November 20, 2013

Berani Berubah Politik? Ekonomi bagaimana?

kemaskini: 2.07am
terima kasih kerana menghubungi dan meninggalkan pesanan - anda akan dihubungi, temujanji dan pencerahan sèlanjutnya.

ASAL:

2Billion sebagai dana untuk backup 3G Herbs Sdn Bhd untuk melaksanakan program networkingnya semakin mendapat sambutan dengan penyertaan 6 ribu keahlian walaupun baru 1bulan beroperasi, dengan Pakej Platinum menjadi pilihan  utama.

Dengan kemasukan beberapa 'pemain' utama di sekitar Lembah Klang dan Utara situasi menjadi semakin hebat tetapi keahlian dari Kelantan masih mengungguli. Di Melaka dan Johor perniagaan berasaskan produk herba dan pendekatan CTO ini terus mendapat sambutan.

Kekuatan perniagaan ini lebih kepada keseimbangan dari segi kekuatan syarikat, dana yang disalurkan, sistem online, produk yang berkualiti, modal yang fleksibel dan mampu di semua peringkat, keuntungan syarikat yang diagihkan semula (CTO) pada setiap ahli yang layak, terma dan syarat yang mudah. Terlalu rugi untuk melepaskannya !!!

Malah kami sedia mendengar peluang perniagaan yang anda miliki untuk kita kongsi-kongsikan jika lebih baik dari ini, tetapi secara adil anda wajar bersama kami jika ini adalah yang terbaik !!! Hubungi kami untuk menyahut persaingan dan cabaran sihat ini...

Megat - 0139645599

Kami sedang meneruskan service dan bantuan kepada ahli kumpulan yang mahu bergerak dan mencipta pendapatan dan terus mencari mereka yang mahu dan berani berubah.

Gambar hiasan: Mukhriz membawa pendekatan berani berubah dalam arus perjuangan politiknya dan Danaherb juga menggunakan pendekatan terbaharu dan terbaik untuk menjadikan anda berani berubah dari segi ekonomi.


No comments:

Post a Comment

π—Ÿπ—˜π—§π—”π—ž π—₯π— πŸ­πŸ¬π—Έ π—•π—˜π—₯𝗔𝗣𝗔 𝗦𝗔𝗬𝗔 π—•π—’π—Ÿπ—˜π—› π—¨π—‘π—§π—¨π—‘π—š?

  π—Ÿπ—˜π—§π—”π—ž π—₯π— πŸ­πŸ¬π—Έ π—•π—˜π—₯𝗔𝗣𝗔 𝗦𝗔𝗬𝗔 π—•π—’π—Ÿπ—˜π—› π—¨π—‘π—§π—¨π—‘π—š? Kita jawab secara am "Letak RM10,000 berapa boleh saya untung?&q...