Sunday, January 12, 2014

Catuaba Aurawave untuk orang UMNO... mantap bro

Sudah sampai masamya orang UMNO dan Pembangkang kuatkan kepala otak dan kepala lutut untuk berfikir dan bekerja keras untuk memajukan rakyat - siapa yang sampai ke garisan penamat adalah mereka yang layak untuk menjadi kerajaan di masa akan datang..

Cuba dan guna catuaba.. baca sampai habis

Hubungi Megat:  0139645599

Products

matap-model

MANTAP BRO

Active Healty Steady Setiap hari kehidupan kita mestilah MANTAP daripada segi kesihatan, dengan mengamalkan produk kami Mantap Bro, kesihatan anda akan lebih stabil dan kuat! Dalam kehidupan di zaman serba moden ini, amatlah penting untuk kita semua menjaga kesihatan tubuh badan. Kita mudah diserang penyakit dengan keadaan udara sekeliling, suasana, makanan, minuman dan stress dalam kehidupan seharian. Lelaki khususnya boleh mendapat masalah kesihatan berpunca daripada kesan buruk seperti yang dinyatakan diatas terutamanya lemah tenaga batin, mati pucuk (ED), ejakulasi pramatang, kurang nafsu,  kurang tenaga dan banyak lagi maslah yang akan timbul.
Dengan pengambilan produk MANTAP BRO ini, Kehidupan dan kesihatan anda akan pulih kembali seperti biasa MANTAP BRO juga boleh mencegah dan mengurangkan masalah seperti: Kencing manis, darah tinggi, jantung, gaut, sakit kulit, batu karang, prostatik, keletihan, insomia, melancarkan peredaran darah, mencegah kasner dan banyak lagi..
MANTAP BRO dirumuskan dengan bahan-bahan tumbuhan herbal semulajadi seperti :
Eurycoma Longifolia Extra (Tongkat Ali)
np-tongkat-ali Nama saintifik bagi Tongkat Ali adalah Eurycoma Longifolia. Ia tumbuh di kawasan hutan hujan khatulistiwa di Asia Tenggara yang mempunyai banyak fitokimua sebagai ubat yang membantu mempertingkatkan pengeluaran hormon testosteron. Memperbaiki penyakit lemah tenaga batin dan meningkatkan bilangan sperma.


Maca
maca Maca atau nama saintifiknya Lepidium Peruvianum Chacon merupakan sejenis sayuran berakar yang tumbuh secara semulajadi di banjaran Pergunungan Andes iaitu 3,000 hingga 4,000 meter dari aras laut. Ia digunakan sebagai memperbaiki sistem pertahana badan. Meningkatkan fungsi hati dan memperbaiki peredaran darah. Ia juga dapat meningkatkan stamina dan tenaga disamping menambah rangsangan seksual. Berupaya menambah tahap kesuburan pada lelaki dan wanita dan mencegah kedingian seks akibat ketidakupayaan hormon.



Tribulus Terrestris
org_13503151294582164536_22449eb345_z Ia merupakan tumbuhan berbunga dalam keluarga Zygophllaceace yang tumbuh pada suhu panas iaitu di kawasan selatan Eropah, Selatan Asia, merangkumi Afrika dan Utara Australia. Herba ini telah diamalkan sejak zaman lampau dalam Tamdun Inca serta di China, Rom, India sebagai tonik muda untuk fizikal Manusia. Kegunaan utamanya dalah meningkatkan daya seksual lelaki dan wanita dan meningkatkan hormon testosteron. Mencegah barah prostat bagi lelaki dan dianggap sebagai Viagra semulajadi. Ia juga dapat meningkatkan nafsu syahwat dan menyembuhkan penyakit mati pucuk.

Panax Ginseng
panax-ginseng-side-effects
Nama saitifiknya adalah Radix Panax Ginseng. Juga dikenali sebagai Ginseng Asia. Ginseng juga merupakan sejenis perubatan yang biasa diamalkan terutamanya di Asia dan Utara Amerika Tengah. Berguna sebagai membantu meningkatkan hormon dan stamina. Ia dapat menurunkan kadar glukos dalam gula dan mengawal tekanan darah.


Seman Trigonellae (Blueberries)
SS_PR_100223superfood.blueberries Blueberry merupakan penjana Anti Pengoksidaan yang berkesan. Sejarah Perubatan memberitahu bahawa bukti penggunaan Blueberry digunakan untuk produk anti penuaan, merawat penyakit kencing manis dan darah tinggi, menentang kanser serviks/payudara, perlindungan sistem jantung, meningkatkan daya ingatan, menyokong saluran darah, mengelak daripada jangkitan saluran kencing, pengurangan kolestrol dalam badan, menghidar keletihan mata, dan memberi tenaga tambahan.

Guarana
guarana
Guarana adalah semak asli merayap ke Venezuela dan Brazil utara di hutan hujan Amazon. Buah kecil, merah cerah, dan berisi biji hitam.Biji Guarana kaya kafein dan mengandung hingga 4-8% kafein, lebih dari biji kopi, yang mengandung sekitar 1-2,5% kafein. Benih juga kaya tanin dan alkaloid xantin teofilin dan teobromin. Guarana terkenal sebagai stimulan dan meningkatkan ketahanan mental, melawan kelelahan, dan meningkatkan stamina dan ketahanan fizik.



Catuaba
Erythroxylum_catuaba CATUABA adalah pokok ajaib yang berasal dari Lembah Amazon Brazil, ia adalah tumbuhan afrodisiak Brazil yang paling terkenal. Seawal beberapa abad yang lalu, Puak India Tupi yang tinggal di sini, dari generasi ke generasi telah menemui keberkesanan dan keajaiban ekstrak tumbuhan CATUABA yang boleh menggalakkan pembesaran sekali ganda organ seks lelaki. Itulah sebabnya kenapa mereka mempunyai zakar yang besar dan kuat hingga mendatangkan irihati kepada semua lelaki-lelaki di dunia ini. Mereka juga telah membuat penemuan bahawa seorang lelaki yang mengambil CATUABA untuk jangka masa yang lama boleh bertahan selama lebih daripada 2 jam tanpa ejakulasi dan masih mempunyai kesuburan yang lebih tinggi dan kekuatan seks sepertimana mereka yang berusia 25 tahun walaupun diusia 60 tahun. Catuaba juga telah diluluskan oleh Kerajaan Brazil sebagai tumbuhan perubatan dan selamat dimakan. Ia juga bersifat sederhana dan tiada toksik
images (2)




10 Kelebihan selepas pengambilan Catuaba
1.  Membantu kaum lelaki memiliki diameter saiz zakar yang besar dan panjang serta keupayaan seks yang kuat
2.  Menggalakkan pembesaran sekali ganda organ seks lelaki
3.  Memberikan badan lelaki lebih kuat, sihat dan bertenaga
4.  Dapat merawat mati pucuk (ED), ejakulasi pra-matang (PE) dan disfungsi seksual lelaki
5.  Mengimbangkan hormon tubuh manusia dan menggalakkan rembesan hormon lelaki (testosteron)
6.  Menggalakkan peredaran darah serta mencegah penyakit cardiovaskular
7.  Merawat hiperplasia prostatik benigna (BPH) dan kerap membuang air kecil pada waktu malam
8.  Meningkatkan sistem imunisasi badan
9.  Memperbaiki masalah keletihan dan kebimbangan
10.Menguatkan daya ingatan walaupun telah lanjut usia mantapbro-2
Cara Pengunaan MANTAP BRO :
1. Ambil 2 kali sehari
2. Tuangkan 1 bungkus di bawah lidah anda
3. Kemam sehingga Mantap Bro larut dengan sendirinya lebih kurang seminit
4. Telan dan minum dengan air biasa 500ml

STOKIS NEGERI, NOBILE, PENGEDAR DIPERLUKAN - PERNIAGAAN BERMULA 15HB JANDUARI 2014  
HP 019-7645599

3 comments:

  1. Ini apa ni mengarut one panecia for all. you must not overclaims.

    ReplyDelete
  2. Heard from other forum, someone admitted to hospital... ubat china man!

    ReplyDelete
  3. Memang mengarut. Kalao produk betol betol best, kenapa doktor inform better don't take?

    ReplyDelete

Keyakinan

  1. Seminggu dua ni ramai sangat leader dan owner dari syarikat networking yang lain call saya. Mereka nak jumpa, nak meet & great, nak...