Wednesday, January 15, 2014

UMNO akan minta maaf lagi dalam masa terdekat..

Tarik balik saman - mohon maaf atau dimaafkan - confius !!!

Dalam masa terdekat, UMNO akan merebahkan diri, sujud mohon maaf lagi..

UMNO memang hebat !!! UMNO 2014 - resam kangkung..

Ini soal peribadi - kenapa UMNO masuk campur +++++ 





Kepada yang menumbuk - salah kalau memberi sokongan kepada kamu TETAPI kami faham dan bersetuju atas dasar fahaman tersebut.

Kepada timbalan menteri yang ditugaskan menjaga rakyat dan lain-lain pemimpin politik - jaga sikit mulut tu lain kali



Puluhan tahun dulu, kita pernah mendengar Karpal Singh KENA TAMPAR. Ini disebabkan oleh MULUTnya yang celupar menyebabkan orang marah khasnya Masyarakat Melayu.

     Dia ditampar oleh Allahyarham Arshad bin Mat Gamat yang tinggal di Selayang. Berasal dari Teluk Bakong, Lambor Kanan, Parit, Perak .... berdekatan dengan Tanah Abang (tempat semanyam Sultan Mudzaffar Shah I - Sultan Perak Pertama).

     Disebabkan Allahyarham tidak mahu membayar DENDA beliau dimasukkan ke penjara. Aku sebagai CUCU SAUDARAnya ... telah menghantar Wang Kiriman Pos  berjumlah RM25.00 ke Surat Khabar WATAN (tapi malangnya dikembalikan) kerana ayahandaku pernah berpesan "JIKA ADA SAUDARA MARA YANG PERLU DIIKAT JAMIN ... HENDAKLAH KAMU JAMIN, WALAU PUN BERGADAI BERGOLOK". 

     Denda beliau telah dibayar oleh NGO Selangor kalau tak silap saya diketuai oleh Dato' Ujang Bagong (sila betulkan, kalau saya silap), jadi dia dilepaskan. 

1 comment:

  1. MEMINTA MAAF SATU HAL TETAPI MEMECAT CIKGU TU DARI UMNO,,,,,,,,KU NAN LUPA BAHAWA GURU INI RAMAI PENYOKONG UMNO JUGA. KALAU TINDAKAN DIAMBIL TERHADAP GURU YANG MENUMBUK KAMALANATHAN.........UMNO TUNGGULAH AKIBATNYA

    ReplyDelete

Keyakinan

  1. Seminggu dua ni ramai sangat leader dan owner dari syarikat networking yang lain call saya. Mereka nak jumpa, nak meet & great, nak...