Thursday, April 10, 2014

musa rasa bersalah kerana sembunyikan fakta sebenar ??!!

1. mahathir sahkan berada di dalam negara semasa peristiwa memali
2. polis telah menjalankan tugas dng betul - tindakan di ambil kerana ibrahim libya enggan meletakkan senjata dan menyerah diri, malah memulakan serangan ke atas polis.
3. mahathir tidak salahkan musa

mai kot mana tiba2 musa rasa bersalah---tertekan dng dakwaan dan bisikan pas @ musa merasa bersalah kerana menyembunyikan fakta sebenar?

Yang patut tak boleh tidor lena ialah hadi !!!!!!!!!!!!!!!!

pas bertanggungjawab sepenuhnya di atas amanat hadi hingga mempengaruhi ibrahim libya dan pengikutnya untuk songsang dlm pemikiran dan tindakan.

4 comments:

  1. macam la ustaz tu orang tak mengaji agama bertaqlid buta ikut saja amanat tu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Selama ni puak pemimpin pas bertaqlid celik ke bila mematuhu arahan dan desakan peliwat pujaan mereka? Akuilah bahawa pemimpin pas adalah sekelompok manusia ahli politik rakus yang sanggup menjual agama demi undi dan kuasa..... Apa yang payah sangat???

      Delete
  2. Dulu kaburkan mata dengan kata Mamakutty di luar negara. Nak tutup pekong ke?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Puak PAS ni bukan setakat bertaqlid buta...kebanyakannya memang buta pun. Allah dah ambil balik akal, tu yang makhluk munafik mcm DSAI pun sanggup dicium tangan. LGE? Jgn cerita la...khalifah diaorang tu

      Delete

Keyakinan

  1. Seminggu dua ni ramai sangat leader dan owner dari syarikat networking yang lain call saya. Mereka nak jumpa, nak meet & great, nak...