Tuesday, April 22, 2014

Obama dtg tentunya ada hajat...

melihat wajah anwar, kita sudah tentu dapat membaca betapa hidupnya derita dengan pelbagai konspirasi yg cuba menghapuskan karier politiknya, pelbagai tekanan yg disengajakan, dicipta untuk memalukanya,  sedangkan anwar berada dalam kedudukan yg tidak bersalah langsung.
Permulaan politik anwar dalam umno seumpama kain putih yg bersih, yg mencorak, mewarna dan mengotorkannya sudah tentu bukan dia, semuanya kerana Mahathir yg sangat takut dng kebolehan, pengaruh dan kebangkitannya - kalau tak percaya, boleh tanya wan azizah.

Mungkin penderitaan ini akan berakhir dalam masa terdekat atas dua faktor,  dan salah satunya kerana kematian Karpal membawa bersama segala cerita dan kesah anwar - ini cukup melegakan.

Keduanya lawatan obama juga dikatakan (?) adalah untuk memujuk (?), menasihat (?) atau memberi katadua (?) kepada Najib untuk membebaskannya?

jika faktor kedua itu benar - anwar berada dalam kedudukan yg legaaaaa..

# apa pula kaitan surendran (gambar) - ooooo itu loyar perasan nak ganti karpal tapi anwar reject - sekarang bontot panas atas dakwaan menghina mahkamah (laporan polis sudah dibuat)

No comments:

Post a Comment

𝗟𝗘𝗧𝗔𝗞 𝗥𝗠𝟭𝟬𝗸 𝗕𝗘𝗥𝗔𝗣𝗔 𝗦𝗔𝗬𝗔 𝗕𝗢𝗟𝗘𝗛 𝗨𝗡𝗧𝗨𝗡𝗚?

  𝗟𝗘𝗧𝗔𝗞 𝗥𝗠𝟭𝟬𝗸 𝗕𝗘𝗥𝗔𝗣𝗔 𝗦𝗔𝗬𝗔 𝗕𝗢𝗟𝗘𝗛 𝗨𝗡𝗧𝗨𝗡𝗚? Kita jawab secara am "Letak RM10,000 berapa boleh saya untung?&q...