Monday, April 21, 2014

seriously fuck malaysian government - come and get me !!!!

seriously mana kj dalam tajuk ini? apakah kj juga pemilih dalam memilih mangsa serangannya.

satu dakwaan satu cabaran - persaolannya dibawah bidangkuasa siapa?
satu dakwaan satu cabaran - siapa dlm politik yg perlu bersuara?
atau semuanya sudah senyap sunyi shadap...really shadap....sebab ia tidak melibatkan melayu perkasa, budak melayu atau melayu yg seusia kassim ahmad?




13 comments:

  1. Tu pengundi yg kj perlukan. Pengundi ni perlu dijaga krn boleh berubah undi. Nampak gaya sokongan kpd bn, tp mungkin berubah sgt akhir ke pakatan kalu tak jaga. Undi pengundi ni penentu kemenangan kj.

    ReplyDelete
  2. Khairi Jamaluddin Pukimak Mana nak jawab dgn Pembangkang... KJ nie adalah Pembangkang dalam Kerajaan..

    Haram Jaddah Budak sekor nie

    ReplyDelete
  3. KJ cuma tau cakap shadap kat Melayu je...

    ReplyDelete
  4. Mukhriz pukimak pon diam jugak....Pasal pe korang xbising. Anjing Madey..Ptuihhhhh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau sendiri jadi anjing, suka jadi anjing, berkawan dengan anjing, jilat pungkoq anjing, kencing mcm anjing - jangan samakan diri awak dengan orang lain.

      Delete
  5. Bagi korang, ape pe pun salah KJ dan Najib...Nih la sikap bangang ahli2 UMNO sekarang. Idola korang Madey dan anaknya tuh pi puji tinggi2 si Benggali tuh kononya berjasa kpd negara korang xbising...Sial betol korang ni

    ReplyDelete
  6. siai kitol , penghianat melayu, bila nak padam macam kapal...

    ReplyDelete
  7. Wei bangang, apa kena mengena tajuk di atas dng Tun Mahathir dan Mukhriz, Tun sudah lepaskan tanggungjawabnya sebagai PM dan setiap yg berlaku sekarang, baik atau buruk tanggungjawabnya terletak di bahu najib secara prinsipnya. Dan peranan ketua pemuda umno adalah mempertahankan kepentingan Melayu dan Islam sebagai keutamaan dan bukannya asyik 'bantai' Melayu untuk memenangi hati kaum bangsa pendatang.

    Kelebihan dan kelemahan mana2 menteri besar kecuali menteri besar selangor jarang diperkatakan secara meluas dlm blog kerana ia bersifat tempatan dan pembangunan dan serta tidak melelibatkan isu-isu pusat, nasional dan antarabangsa.

    Mahathir telah cadangkan tambak johor ditobohkan dan digantikan dng jambatan persahabatan - sekali lagi apa pendirian najib dan kj? Jangan tanya saolan bodoh itu kpd mukhriz kerana dia bukan PM atau Ketua Pemuda.

    ReplyDelete
    Replies
    1. KJ NAK TAHAN APO ,,,DIO PON PAGAR LALANG
      SUROH BOTAPO KEK GUNUNG DATO , KOK JUMPO DIO BECAWEK DLM HUTAN KITO NAK PASNGGIL DIO YB KO APO???
      ESE PANGGIL DIO NI JAGA GUNUNG DATO' GOMBAU , MONANG GUNA DUIT ADA SATU ''LEMBAGA'' MYG AMAT KITA perlu BERWASPADA

      Delete
    2. Yg Adun Langkawi tu mintak maaf pun salah KJ juga keh, Bodoh?

      Delete
    3. Kj tak salah..yg bodoh tu adun langkawi minta maaf pula...
      Sumbangan KJ terbesar setakat ini ialah mempertahankan karpal, hebat tuu..

      Delete
  8. GENG ANTI NAJIB INI HANYA TAHU MRNYALAHKAN ORANG LAIN, KONONYA DORANG INI HEBAT SANGAT. TAPI APA YANG DORANG HEBAT IALAH KUTUK DAN MAKI HAMUN DALAM BLOG AJA. SELAGI ANAK BOS DORANG TAK JADI PM, DORANG NI TIDAK AKAN PUAS ATI. ITULAH MATLAMAT BEB.

    ReplyDelete
  9. Semua PM terdahulu dikritik malah selepas meletakan jawatan pun mahathir, paklah masih terus dikritik.

    So wahat so special about najib? Dah jadi lebai umno setaraf nik aziz tak boleh dikritik? Daripada melalak kat sini, elok engkau org nasihatkan najib pakai skirt dan duduk kat dapor - sah tak ada org nak komplain dia.

    Tak ada org berangan dan bermimpi nak mukhriz jadi PM...yg tersenarai sekarang pun..zahed, hisham pun belum tentu, kj ? Kahkahkah..lu fikir le sendiri..semuanya layak cuma aku takut dari umno, najib yg terakhir sebagai PM.

    ReplyDelete

SATUS QM TERKINI

  Sejak Disember 2023 agak kecoh di medsos dan berlarutan hingga sekarang. Masing masing yang peka berkenaan perkembangan QM mungkin tidak p...