Thursday, April 24, 2014

Wardina bikin gempaqq lagii..

Inna lillahi waiina illai hiro jiu'uunn...







dunia lebih aman tanpa wardina..





###

PERHATIAN:

* BAGI MEREKA YANG MENGHADAPI MASALAH TUNGGAKAN BAYARAN ANSURAN PINJAMAN KENDERAAN, KEUTAMAAN KERETA MEWAH !!!

* MEREKA YG MENGALAMI MASALAH UNTUK MENDAPAT PINJAMAN KENDERAAN DARI BANK TERMASUK YG DISENARAI HITAM, MUFLIS, KETIDAKCUKUPAN DOKUMEN DAN SEBAGAINYA !!!!

* BAGI MEREKA YANG INGIN MEMBELI KENDERAAN SECARA SAMBUNG BAYAR !!!

Dengan sukacita dimaklumkan melalui Koperasi  PKSB dibawah Suruhanjaya Koperasi Malaysia  dan Syarikat Permotoran perkara ini dapat dibantu dan diselesaikan secara 'win-win-situation', dokumentasi yang sah,  atas persetujuan dan rundingan bersama dan tertakluk kepada terma dan syarat dengan ini mempelawa orang ramai menyertai perkhidmatan ini.

Sila hubungi secara sms, wechat @ wassap ke talian 013 9645599 dengan menyatakan, nama, lokasi dan permasalahan. Anda akan dihubungi secepat mungkin dan semua perkara adalah sulit dan peribadi. Maklumat hendaklah telus dan tidak berselindung apabila kami perlu maklumat tambahan.

TERIMA KASIH.

8 comments:

  1. Inilah mentaliti muslim zaman ini,golongan ustaz langsung tak bolih dikritik. Apatah lagi kalau kritikan itu datang dari individu yang tidak menonjol ilmunya,maka character assaination pun berlaku.Bagi saya Ustaz Don punya penjelasan adalah karut. Kitab rujukan beliau amat meragukan kesahihannya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Setuju JIKA anda dapat tampilkan bukti nyata.
      Memandangkan ramai golongan pandai ugama telah memberi kenyataan yg 'menyokong' kebenaran ustaz don - pandangan anon 2:13 tidak berasas dan tiada sandaran kukuh.

      Delete
  2. Wardina Hati Busuk, Burit Busuk , Semuanya Busuk...

    ReplyDelete
  3. kt malaysia ni ramai je bijak pandai agama. tapi tak semua gila glamour. sebab mereka ikut resmi padi. semakin berisi semakin menunduk sbb alah kata tundukkan pandangan, berkata2 benda yg benar walaupun pahit. tidak berkata sesuatu yang munafik. tidak berbohong walaupun bergurau, tidak mendabik dada walau berilmu, sentiasa bersederhana walaupun berharta dan tidak riak walau kelihatan lebih berilmu drpd org lain. sbb sekarang Allah bayar cash. ingin saya kongsi cerita di tempat saya. tiap minggu ada seorang ustazah beri kelas fardu ain. tp jemaah kurang suka dgn mulutnya yg celupar. hanya redha saja sbb nak tuntut ilmu. masing2 diam simpan hati. satu hari dia bercakap tntg simpan duit. dia kata dia pelik napa org simpan duit dlm bank. dia simpan kt rumah beratus ribu tak jadi maslah pun. simpantu mestilah ada bacanya ada dalilnya bukan simpan buta2(dia jual kain smbil bekerja di masjid tersebut. wajib beli kalau tak dia akan sebut nama jemaah ni kat kelas dia). so jemaah ni pun pandang memandang. banyak duit ustazah ni. jemaah ni kebanyakannya surirumah. so mana la ada duit sangat kan. seminggu lepas tu kelas datang lagi. dia menangis sebab katanya rumah dia kena rompak. habis semua duit yg dia simpan dan harta benda dia. dan para jemaah hanya terkelu seribu bahasa. bukan kerana simpati pada ustazah tapi terpegun begitu besar kuasa Allah Taala pada orang yg riak dan sombong.... ini kisah di kejiranan sya di pasir gudang johor. dengan peristiwa ini kami tahu jika Allah mengkehendaki dia tak memilih sesiapa.... so pada waedina jangan riak dan sombong dgn sekuku hitam ilmu yg kamu ada kerana ilmu Allah sangat luas sehingga jika tujuh lautan dijadikan dakwat untuk menulis ilmu dan kekuasaanNya masih belum cukup. semoga sama2 kita muhasabah diri. tegurlah dgn niat ikhlas. tegurlah dengan berhemah. teguran jangan sampai mengaibkan

    ReplyDelete
  4. aku rasa anon 2.13 tu tak pernah ikut program ustaz don kat tv alhijrah kut...sbb bagi sapa2 yg dok ikut program dia pasti akan tahu diawal2 prog dia...dia ada minta para alim ulamak..tuan 2guru menegur nya jika ada yg tak betul or kurang tepat...

    ReplyDelete
  5. tanpa wardina dunia lebeh aman maksudnya kalau wardina mampos lagi baik.banyak orang setuju.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itu hak Allah cuma berhemah lah di lain kali, tegur menasihati memang budaya cantik tetapi wardina cuba tunjuk pandai, nak menonjol, nak cari publisiti dan paling tidak dia tidak selidik dan kaji awal, komen atas vedio yang diedit menunjukkan dia sangat gelojoh.

      Alhamdulillah, walaupun caranya negatif, yang benar seperti Ustaz Don terus terpelihara.

      Delete
  6. ustod don punya salah, tapi wardina kena kutuk. Ustod Don tu banyak bawa kisah karut. Bani Tamimlh.. kicap tamimlah. tapi pelik sbb ramai yg sembah ustod don

    ReplyDelete