Thursday, June 26, 2014

Muhyiddin dikekalkan dalam kabinet dapur najib.

Ayuh ahli2 UMNO, ahli2 BN..kabinet dapur najib sudah siap..

Tambahan lantikan dan tiada siapa yang digugurkan menunjukkan kerajaan hari ini yang diketuainya sendiri adalah yang terbaik. 
Najib telah dengar dengan jelas suara penyokongnya.

Kenapa perlu dipertikaikan? Itu kuasa mutlak PM dan sudah diperkenaan DYMM Di Pertuan Agung mengikut Perlembagaan - teriak macainya...

Pemimpin2 cina yang dilantik adalah pemimpin yang majoritinya sudah ditolak oleh kaumnya, low class, low qualiti, reject shop mari.. mereka menang di kawasan masing2 atas ehsan kaum lain. Mereka jugalah yang menjilat ludah sendiri bila diawalnya berikrar tidak akan menerima jawatan kerjaan tetapi hari ini berubah ...kini Najib pungut jadikan perhiasan.

Bagaimana mereka yang tidak digugurkan - tidak penting berfungsi, asal setia.

Kenapa pula hanya Md Said bekas MB Terengganu sahaja yang digugurkan sebelum ini - apa dosa besarnya? dosa terhadap najib atau terhadap rakyat?

3 comments:

  1. Lagi lagi salahkan Najib.Kita bukanlah peminat Najib tapi berilah dia bernafas.Kita sebagai pengkritik armchair ini cuma pandai membuat komen itu dan ini,tapi berani kah kita masuk ke gelanggang politik yang beliau harongi,tahan ke kita hari hari kena sumpah seranah dan dikutuk.Tak kan Najib banggang sangat nak lantik Cina DAP jadi anggota Kabinet kalau bukan dari kalangan komponen parti.Saya cadangkan supaya sdr Admin senaraikan namax ahli politik di dalam BN yang layak jadi menteri/Timb dan kita bincang satu persatu dan bandingkan dengan Menteri/Timb yang ada sekarang,saya pasti yang ada sekarang ini adalah yang baik[bukan terbaik].Kita faham bukan semua bangsa lain yang tak sokong Kjaan dan mereka pun memenangi kerusi,justeru itu sebagai negara yang berbilang kaum kita mesti akur kepada kehendak universal dan kita lihat pun kuota mereka tidaklah melebihi apa yang sepatutnya.Salam

    ReplyDelete
  2. Aku setuju dengan artikel ini. Najib tidak dapat berfikir dengan waras sebab dia hanya teringatkan undi kaum cina saja.

    ReplyDelete
  3. najib.........????
    aku...... takda apa yg hebat ,,,selain TABUR DUIT......
    NEGARA BARAT JADI MUFLIS SBB BAGI BANTUAN PD RAKYAT MEREKA YG PEMALAS
    KINI NAJIB MULAKAN DISINI............
    BUKAN APA DIA INGAT TABUR DUIT NANTI ORG UNDI
    ORG DAPAT DUIT DAP DAPAT UNDI
    SAPA PALING BODOH ???????????????????????????? AKU ATAU NAJIB ???
    MELAYU YG BODOH
    PAK LAH BUKA JALAN
    NAJIB TUNJUKAN JALAN
    MELAYU OLIH JALANNNNNNNNNNNN

    ReplyDelete

𝗟𝗘𝗧𝗔𝗞 𝗥𝗠𝟭𝟬𝗸 𝗕𝗘𝗥𝗔𝗣𝗔 𝗦𝗔𝗬𝗔 𝗕𝗢𝗟𝗘𝗛 𝗨𝗡𝗧𝗨𝗡𝗚?

  𝗟𝗘𝗧𝗔𝗞 𝗥𝗠𝟭𝟬𝗸 𝗕𝗘𝗥𝗔𝗣𝗔 𝗦𝗔𝗬𝗔 𝗕𝗢𝗟𝗘𝗛 𝗨𝗡𝗧𝗨𝗡𝗚? Kita jawab secara am "Letak RM10,000 berapa boleh saya untung?&q...