Monday, July 28, 2014

Hospital Sakit Jiwa Untuk Orang Cina

sudah sampai masanya kerajaan menubuhkan hospital khas untuk pesakit jiwa yg majoritinya sedang melanda kaum cina khususnya yg terlalu taksub dengan perkauman yg dibawa oleh parti anak beranak lim kit siang. Hanya 21% kaum cina shj yg dikenalpasti tidak terjangkit selebihnya ada yg tahap serius.

golongan ini mudah dikenalpasti - apa shj kelebihan dan kepentingan Melayu - hasad dengki mereka memuncak dengan sawan gila babi meracau dlm fb, twitter...

apa sahaja Islam - hati busuk mereka mudah tersentuh dan mula meronta meracau ketakutan kerana yg ada dalam badan mereka semuanya benda kotor, tempat syaitan bertempek.


Satu lagi faktor besar mempengaruhi sikap tiada toleransi, sikap busuk hati, sikap lupa asal diri dari pendatang larian (bangsat), sikap perasan pandai adalah kerana didikan sekolah jenis kebangsaan yg tidak mengajar toleransi bermasyarakat seperti kedapatan dlm perlembagaan.

hospital sakit jiwa ini boleh juga diperluaskan kepada kaum2 lain atau anutan ugama lain jika sama penyakit sesuai dengan konsep 1malaysia.

sesiapa yg masuk di sini sewajarnya hilang hak mengundi, hilang kerakyatan - formula sesuai untuk penyakit tidak berulang.

9 comments:

  1. Ada Ahjib kesah? ISA ngan OD pun dia buang... Dia nih siap ada nama cina lagi. Org lain geli nak bersiangkan nama cina, dia pula mcm tak ada kemaluan...

    ReplyDelete
  2. Jika tiada satu mekanisme berkesan ditambah kegawatan ekonomi - masyarakat cina yg sukar cari makan akan alami tekanan yg lebih teruk, apabila maki hamun tanpa menghormati undang2 berleluasa, malaysia mudah huru hara perkauman.

    Masa itu, undang2, ketegasan sudah tidak betguna lagi. Apakah najib sekadar berharap kebijaksanaannya hanya muncul setiap kali tragedi sudah berlaku?

    ReplyDelete
  3. Jika Malaysia dilanda krisis ekonomi dunia yang teruk dan jika ini terjadi maka bangsa Cina lah yang paling teruk menerima akibatnya.

    ReplyDelete
  4. Sejak ISA dan EO d mansuhkan mcm mcm ada sudah Kita tunggu dan lihat, kita ada 1 undi utk terajang si lembek si liberal si kangkong si panda

    ReplyDelete
  5. Najib bulkan tak tahu tapi dia peduli apa,bagi beliau ada baiknya dia concentrate mentadbir.Dia tau tidak ada ISA atau EO pun Kaum mata sepet ni tak pergi ke mana pun dan rakyat di Malaysia ni bukan jenis macam kat Thailand atau negara lain yang kalau buat bantahan pun tak sampai ke mana sebab puratanya rakyat hidup senang,ekonomi stable dan kalau ada yang kaki demontrasi pun,baru kena air FRU dan lintang pukang,belum deploy UTK atau Kommando Askar.Sebenarnya kaum mata sepet ini amat,amat frust menunggeng sebab kena di tipu olih hanya sorang saja Melayu pada GE 13[cuba teka sapa],tu lah meroyan sekarang.Biarkan lah mereka,tak payahlah kita nak melatah dan layan..

    ReplyDelete
  6. Tindakan melampau kaum cina diperlukan untuk org melayu terus berpaut pada ummo..Najib danmumno akanmdilihat relevan.

    ReplyDelete
  7. Hey IBU bapak atok nenek abg kakak adik kwn2ku sekelian, jgn dilayan perangai vavi utan depa tu. Buat bodoh jet. Mkin kita buat bidih, mkin truk saw an vavi diorg. Kita gelakkan jet. Hehehe.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kau ni rba ke apa? Nak sebut babi pun tak berani...

      Delete

𝗟𝗘𝗧𝗔𝗞 𝗥𝗠𝟭𝟬𝗸 𝗕𝗘𝗥𝗔𝗣𝗔 𝗦𝗔𝗬𝗔 𝗕𝗢𝗟𝗘𝗛 𝗨𝗡𝗧𝗨𝗡𝗚?

  𝗟𝗘𝗧𝗔𝗞 𝗥𝗠𝟭𝟬𝗸 𝗕𝗘𝗥𝗔𝗣𝗔 𝗦𝗔𝗬𝗔 𝗕𝗢𝗟𝗘𝗛 𝗨𝗡𝗧𝗨𝗡𝗚? Kita jawab secara am "Letak RM10,000 berapa boleh saya untung?&q...