Saturday, July 19, 2014

Who should go first?

Pandangan dari bucu kotak...
Kemelut Pelbagai Isu Keselamatan dan Undang-Undang
Berikan kami rakyat Malaysia sedikit kelegaan dan nafas baru..





9 comments:

  1. takkan tiga aja, gambor yang lain mana?

    ReplyDelete
  2. ibarat anjing menyalak bukit..deme buat dek ja...letih laa...

    ReplyDelete
  3. Anon 14:00pm-memang betul bagai anjing menyalak bukit. Anjing ialah pengikut UMNO yang dok menyalak tetapi idak diendahkan oleh PM UMNO. Selepas letih menyalak, anjing akan diberi makan kangkung dan ayam RM 1 maka anjing pun senyap.

    ReplyDelete
    Replies
    1. What a "nice" language you used.... As a Muslim.... we usually accept it as fate.... But I think you maybe a Muslim but toooooooop incline for the PR... and lost your value judgement.... I think if you or your relatives are one of the passengers in the plane.... the story will be different.... aint it?

      Delete
    2. Suka benar penganut2 pas dan pkr menggelar orang2 yg bukan penganut partinya dengan gelaran anjing,lembu,kafir dsb sambil berangan2 akan masuk syurga walaupun dengan menjadi barua kepada kafir harbi

      Delete
    3. Anjing tuh trademark pengikut2 agama PAS! Jangan nak menggatal transfer title tu pulak.

      Delete
  4. yang patut pergi ke alam barzakh tu sepatutnya anuwar,lim kit siang,nicky aziz.,lim guan eng,khalid g,mat sabun...tarak guna punya olang...karpal dah pegi..yang lain tak nak ikut ke...sian kapal pegi sorang2

    ReplyDelete
  5. Anon 10:51:00PM

    Jangan lupa masukkan Ambiga dalam list. Pun tarak guna punya orang.

    ReplyDelete
  6. Memang bila sampai masa najib akan pergi , dia tak boleh kekal lama , sepatutnya yang perlu difikirkan ialah siapa yang akan menganti beliau ini melibatkan perkara masa depan yang perlu kepekaan oleh kita semua kerana kita tak mahu masa depan sama seperti hari ini kita perlukan masa depan yang lebih baik. Sebagai rakyat kita perlu banyak berdoa apatah lagi pada bulan yang berakah ini yang amalan doa mudah diperkenan oleh allah swt agar negara ini dimasa ini dan masa depan semua pemimpin diberi hidayah dan negara ini dirahmati oleh allah swt.

    ReplyDelete

𝗟𝗘𝗧𝗔𝗞 𝗥𝗠𝟭𝟬𝗸 𝗕𝗘𝗥𝗔𝗣𝗔 𝗦𝗔𝗬𝗔 𝗕𝗢𝗟𝗘𝗛 𝗨𝗡𝗧𝗨𝗡𝗚?

  𝗟𝗘𝗧𝗔𝗞 𝗥𝗠𝟭𝟬𝗸 𝗕𝗘𝗥𝗔𝗣𝗔 𝗦𝗔𝗬𝗔 𝗕𝗢𝗟𝗘𝗛 𝗨𝗡𝗧𝗨𝗡𝗚? Kita jawab secara am "Letak RM10,000 berapa boleh saya untung?&q...