Friday, August 15, 2014

Anwar Jangan Dayus Gagal Mempertahankan Isterinya Sebagai MB

PANDANGAN DI BUCU KOTAK :

Dari sudut perjuangan Anwar, adalah sesuatu yang
mendukacitakan jika Anwar yang sebelum ini diperbudakan Khalid akan terpaksa sekali lagi tunduk kepada kemahuan peribadi Hadi untuk menolak nama Azizah semata-mata Azizah adalah isteri Anwar. Ini satu penghinaan dan rasa tidak hormat kepada Ketua Umur PKR sekaligus kepada Presiden PKR dan melanggar konsensus. PKR tidak pernah menghalang PAS menamakan sesiapa sahaja MB di negeri yang dikuasainya.

PAS harus diingatkan menolak Azizah sama maksudnya menolak Anwar dan ini merupakan dosa besar, kesilapan besar Hadi.

Apa kurangnya Azizah kalau mahu dibandingkan dengan calon lain  ??

Penegasan ini perlu dinyatakan dengan jelas kepada PAS tanpa rasa gentar tanpa memperdulikan apa keputusan mesyuarat pas 17hb...sekarang pun Azizah sudah menguasai ADUN secara majoriti, menunggu masa mengadap Sultan dan diistiharkan MB yang baru.

Jika Anwar berlembut dan akur pada PAS hari ini dan dalam isu ini, PAS akan mula berkeras dan rasa gagah di masa akan datang. Seperti kata Rafizi, biar Selangor hilang dari tangan asal Khalid diganti...apa guna kalau Khalid diganti jika tidak dengan Wan Azizah.

Anwar tidak wajar ditertawa atau dipandang lekeh selepas isu ini selesai jika bukan Wan Azizah sebagai MB.

2 comments:

  1. Kluang ada mata tetapi tak nampah.

    ReplyDelete
  2. Memang la Anu-ar kena berkeras bagi jijah sepat kering jadi MB kerana boneka ni boleh cover kes semua benda haram yang syaitanx2 ini dah buat macam penjualan tanah melibatkan PKR dan DAP , lepas tu selangor adalah sumber kewangan bagi barua=barua anu-ar dan DAPigs malah Bosx2 kedua-dua parti . Tak payah nak merepak yang lain semua pasal wang dan kuasa + sex . itu pun tak nampak ka , ala hai lemahnya.

    ReplyDelete

𝗟𝗘𝗧𝗔𝗞 𝗥𝗠𝟭𝟬𝗸 𝗕𝗘𝗥𝗔𝗣𝗔 𝗦𝗔𝗬𝗔 𝗕𝗢𝗟𝗘𝗛 𝗨𝗡𝗧𝗨𝗡𝗚?

  𝗟𝗘𝗧𝗔𝗞 𝗥𝗠𝟭𝟬𝗸 𝗕𝗘𝗥𝗔𝗣𝗔 𝗦𝗔𝗬𝗔 𝗕𝗢𝗟𝗘𝗛 𝗨𝗡𝗧𝗨𝗡𝗚? Kita jawab secara am "Letak RM10,000 berapa boleh saya untung?&q...