Thursday, August 21, 2014

Anwar memang mahu DUN dibubarkan..

Kemungkinan Anwar masih bertegas hanya mencalonkan satu nama sahaja, isteri, perempuan dan dot dot.. untuk menggantikan Khalid sebagai MB Selangor ia ada kaitannya dengan dendam atas kedegilan Khalid turun dengan sukarela dan tindakan-tindakann khalid selepas itu merupakan satu tamparan yang hampir atau sudah memalukan dirinya.

Anwar juga mahu menegaskan bahawa sebagai bakal PM, kemahuannya mesti dikotakan walau dengan berapa harga sekalipun, siapapun tidak boleh membantah,  tiada kompromi untuk PAS yang mahukanb Azmin turut dicalonkan.

Rafizi dan Saifuddin enggan mengulas jika Sultan Selangor menolak dengan alasan itu hanya "spekulasi" mencerminkan mereka sudah ada perancangan dan jangkaan tertentu yang tidak mahu diketahui umum.
Azmin sendiri walaupun Timbalan Presiden - hanya diberi peranan tukang angguk.

Tanpa Azizah sebagai MB - Apa ertinya pada Anwar..

4 comments:

  1. Kalau DUN dibubarkan kita tengoklah nanti mana ADUN sekarang yang akan hantok kepala ke dinding.Jangan riak dan overconfident macam DAP di Teluk Intan,kalah hingga kehilangan dekat 7000 undi.Apatah lagi kini dgn keadaan di Sgor sekarang di mana terlalu banyak belang dan kelemahan PR telah dilondehkan olih mereka sendiri.Just wait and see.

    ReplyDelete
  2. Selepas DUN bubar maka akan bermula peperangan merebut kerusi DUN oleh parti2 Pakatan. Akan pasti Anwar dan PKR akan sabotaj Pas agar kalah banyak kerusi sementara PKR akan dapatkan kerusi "guarantee" terbanyak melebehi DAP. Kita akan tengok mereka akan terus berperang sehingga hari penamaan sehingga ada 2-3 parti PR berentap di DUN yang sama. Percaya lah.......Semoga PAS mempunyai kekuatan dan harga diri untuk menuntut hak. Pasti nya parasite anwaris dalam Pas akan "kencing" serta manipulate agar Pas kehilangan kerusi yang banyak.

    ReplyDelete
  3. Macam rimau lapar je perangai mereka.... merebut hak rakyat Selangor yang bukan milik mereka...

    Percaya lah. Dekat tapi jaaaaauuuh.....

    ReplyDelete
  4. Aku takut orang selangor masih buta dalam memilih , contoh jelas PRK kajang jijah sepat kering menang , yang kaki kerja siang malam kalah . apa punya bangang punya pengundi terutama yang makn babi jelas nampak rasis , hanya pilih parti cina atau parti yang boleh jadi barua cina.

    ReplyDelete

𝗟𝗘𝗧𝗔𝗞 𝗥𝗠𝟭𝟬𝗸 𝗕𝗘𝗥𝗔𝗣𝗔 𝗦𝗔𝗬𝗔 𝗕𝗢𝗟𝗘𝗛 𝗨𝗡𝗧𝗨𝗡𝗚?

  𝗟𝗘𝗧𝗔𝗞 𝗥𝗠𝟭𝟬𝗸 𝗕𝗘𝗥𝗔𝗣𝗔 𝗦𝗔𝗬𝗔 𝗕𝗢𝗟𝗘𝗛 𝗨𝗡𝗧𝗨𝗡𝗚? Kita jawab secara am "Letak RM10,000 berapa boleh saya untung?&q...