Friday, August 29, 2014

Anwar you dont be to sad...

Kita tidak harus ketawakan Anwar berhubung isu MB Selangor kerana situasinya sama dengan Najib tetapi malang untuknya (anwar).

Isu Rosmah dan Azizah tidak banyak bezanya...Rosmah sendiri menerima pelbagai lorian kritikan  termasuk penggunaan jet peribadi, bajet besar gila untuk tadika permata dan penggunaan "first lady" tetapi bagaimana tukang cuci najis dari umno pertahan dan bersihkannya..? Soalnya kita percaya Najib hanya tahu sedikit tentang imej Rosmah kerana tidak siapa yang berani bercakap benar ke muka Najib.

Begitulah juga Anwar yang tidak tahu bahawa Azizah bukan sahaja ditolak oleh rakyat selangor tetapi juga dari dalam PKR sendiri tetapi siapalah yang berani berkata benar kepada Anwar yang sedang umpama singar lapar.

Azmin yang dianggap paling berkarisma dalam PKR sendiri, sekadar akur dan bersetuju ...

Oleh sebab itulah Anwar dan Najib menjinjing isteri masing-masing dalam bentuk nepotisme yang berbeza !!


Kita dengar apa proNajib nak komen!!!! Serupa tapi tak sama.....


3 comments:

  1. Beza Anu-ar dan najib , 1. Anu-ar tak takut bini pernah bnayak kali jijah kena tempeleng , Najib takut bini kerap kena tengking . 2. Anu-ar boleh guna bini jadi alat habis-habisan , Najib bini yang guna dia habis-habisan sampai tah tak berguna 3. Anu-ar boleh sondol dan fuck siapa saja yang dia mahu jantan ka , betina sundal ka , bini orang ka apa saja asal boleh fuck walaupun jijah sepat kering tahu tapi cuma makan hati saja , kadang-kadang siap sampai boleh lagi tolong cover line sampai gila-gila tak mengaku, Tapi najib mana boleh buat macam anu-ar nanti kena regging sampai demam setahun kot mampos.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Suatu pernyataan atau tuduhan yang terlalu khusus dan amat berat tanpa pembuktian yang nyata...samada ianya satu fitnah atau tuan perlu menanggung risikonya sendirian kecuali tuan menarik balik kenyataan tersebut.

      Setiap sesuatu ada limitasi dan kesederhanaannya.

      Delete
    2. Limit ape bende politik di malaysia dah tahap musibat , dengan terdiri daripada ramainya ahli politik yang tiada kualiti bukan semua tapi ramai , perjuangan lebih pada kuasa untuk kesenangan dunia ini hakikat , jadi jangan salahkan orang lain kalau orang politik pun selalu dari segi kenyataan dan perbuatan dah tak beradap dan tiada beretika serta penuh dengan agenda jahat untuk satu puak lwn puak yang lain tiada pun demi rakyat.

      Delete

𝗟𝗘𝗧𝗔𝗞 𝗥𝗠𝟭𝟬𝗸 𝗕𝗘𝗥𝗔𝗣𝗔 𝗦𝗔𝗬𝗔 𝗕𝗢𝗟𝗘𝗛 𝗨𝗡𝗧𝗨𝗡𝗚?

  𝗟𝗘𝗧𝗔𝗞 𝗥𝗠𝟭𝟬𝗸 𝗕𝗘𝗥𝗔𝗣𝗔 𝗦𝗔𝗬𝗔 𝗕𝗢𝗟𝗘𝗛 𝗨𝗡𝗧𝗨𝗡𝗚? Kita jawab secara am "Letak RM10,000 berapa boleh saya untung?&q...