Sunday, August 31, 2014

Ketua Polis Negara Selamatkan Najib... pagi semalam

Satu-satunya semangat patriotik Hari Merdeka'57..yang dapat dirasai ialah dengan tangkapan 154 militan @ komunis bandar pagi semalam.

Jika tidak, hari merdeka adalah sekadar ulangtayang kosong - perbarisan tunjuk gagah, tunjuk cantik...tunjuk sahaja.

Setakat ni PPS pukul orang, bawa senjata, belum lagi angkat senjata lawan pihak berkuasa...kemungkinannya ada bila dah ramai, dah rasa kuat dan diberi atau disokong oleh kerajaan negeri...

Mereka boleh dianggap sebagai cubaan menderhaka kepada YDP Agong..hukuman mati wajar dilaksanakan...

Beberapa militan yang ada kaitan dengan Afghanistan dan Timor Tengah yang ditangkap sebelum ini pun tidak pernah buat apa-apa kekerasan di Malaysia, tetapi kewajaran tangkapan kenatas mereka adalah harus atas dasar pencegahan.
Tiada pengecualian untuk lim guan eng dan gangster cina nya...kedapatan beberapa ahli melayu dan india adalah wayang tongkol, pak pacak..

Untuk melayan puak ini, terutama puak peguam cari makan dalam politik dan sudah pula menuduh PDRM alat perkakas umno, wajar mereka tidak dilayan dengan hujah akademik yang keterlaluan...mereka lebih tahu dari itu. Cubaan pertama...serangan bom api rumah KM adalah lakonan drama pendek pundek ryan...strategi kedua...NGO diperguna untuk menyatakan kebaikan PPS untuk masyarakat, strategi ketiga...Kerajaan Negeri ada hak...keempat..strategi mahkamah akan jadi sarkas untuk beruk dan monyet mereka berhujah....

Tu sebab lah, jangan berbahasa bahasa, jangan akademik melayan puak sial dan hipokrik ini, musuh Islam No.1....mereka datang menyondol..kita siapkan kandangnya sahaja. Kalau melayan babi, gunakanlah bahasa babi supaya babi mudah faham..

Sayang sekali, Inspektor ISA sudah dipencen awal...

13 comments:

  1. Salam merdeka..

    Nampaknya semua isu tenggelam lanjutan dari kes langkah kajang yang memaparkan sandiwara SHEIKH KETUM ANU WAR AL JUBURIT..

    Semoga kita tidak terus lemas dan hanyut dengan 'wayang' AL JUBURIT

    tujuan saya untuk mohon supaya berterusan disemarakkan kempen "BUY MALAY FIRST, BUY CHINESE LAST!" or "BUY MUSLIM FIRST, BUY KAFIR NIL"

    tolong lestarikan !!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sangat setuju..kuasa membeli ditangan melayu..kita mulakan semula..buat terang2an..tak perlu apologetik..kita ajar komunis2 bangsat ni

      Delete
    2. Sudah lama Kita bersabar, jgn anggap kami diam, tapi diam kami berisi. Sabar Ada hadnya, jgn adanya pulak menuduh kami zalim. PM please listen to us...jgn biarkan cina2 ini lupa siapa mereka sebenarnya, hidupkan kembali ISA. Sebelum nasi menjadi bubur, jgn lah menunjuk kelemehan kerajaan..jgn kerana nak popular, yang lain dipandang ringan, bukan semua rakyat setuju dengan tindaktanduk kerajaan, nanti Ada pulak Parti melayu yang lain akan munchul.

      Delete
  2. Penulisan yg bagus..spatutnye should address them as militan or terrorist..akhbar harian x reti nk menulis..nmpk mcm polis bsendirian dlm hal ni dgn sokongan rakyat marhaen shj..

    ReplyDelete
  3. Biar apa puak Cina/Keling DAP Kominis dan Melayu Penghisap Konek Kominis nak kata!!

    Bukti dah nyata dan nak tunjuk garang pulak tu!!

    Yang penting tangkap mesti tangkap Haram Jadah Musibat tu semua!!!

    ReplyDelete
  4. Hukuman bunuh memang sesuai dengan semua pengganas pengganas komunis PPS dan DAP. Melampau terlampau dah cina cina DAP celaka ni. Berani sangat ke CINA CINA ni semua KENAPA ? Oiii NAJIB, ko ni buatlah sesuatu jangan dok jilat bontot bontot cina tu je !

    ReplyDelete
  5. Tengoklah lepas ni mereka akan dibebaskan tanpa apa2 pertuduhan. Kita semua tahu si laki Rosmah ni lebih pentingkan undi cina yang dia takkan dapat. Dia akan arahkan AG untuk tidak membuat pendakwaan. Tak percaya? Kita tunggu dan lihat Episod seterusnya Drama Najib Laki Rosmah.

    ReplyDelete
  6. Tangkap saja tak dakwa kot...majoriti cina tu...faham faham sajalah.

    ReplyDelete
  7. Episod penahanan 154 illegal security officers ini telah sedikit sebanyak mengubah pendirian saya terhadap IGP kita. Malangnya, yang saya kecewa sangat adalah kelembaban zahidi as KDN n gani patail as AG. Zahidi is too rhetorical.....cakap tinggi langit, action langsung tak dak. Patail itu memang lembab according to one datuk mualaf dari sarawsk who once told me patail tak smart n wonder how he passed his law degree. Read in MIK blog, he "asked AG Gani to act" on certain issues. I just laughed at him. May i ask him what action was takenby him in the case of lahad datu? Hot air n too muchrhetorics.

    ReplyDelete
  8. Salam Bro,bagi aku jangan kita persalahkan Zahid ke,polis ke, atau AG ke ?Semua tindakan yang nak dibuat mestilah mengikut peraturan dan undang-undang kalau tidak ia akan berbalik kepada kita ! Itu semua kena buat secara berhemah dan berhati-hati.Kita perlu memberi sokongan moral kepada mereka !

    ReplyDelete
  9. 'Salam' celaka kafir laknat kepada Nabi Muhammad SAW di balas oleh baginda dengan 'celaka' juga...

    ReplyDelete
  10. Kalau pegawai kerajaan tak buat kerja PM Najib yg salah,kalau pegawai kerajaan buat kerja,mereka selamatkan Najib.Bila lah keluang man nak jadi pemimpin utk gantikan Najib,Malaysia akan maju macam dalam gua.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Setakat standard Najib..bersepah ramai boleh jadi pemimpin, @ PM yang berkesan..
      Persaolannya: Bila Najib nak letak jawatan...itu tugas kamu untuk kabokan pada dia...ada berani?

      Delete

𝗟𝗘𝗧𝗔𝗞 𝗥𝗠𝟭𝟬𝗸 𝗕𝗘𝗥𝗔𝗣𝗔 𝗦𝗔𝗬𝗔 𝗕𝗢𝗟𝗘𝗛 𝗨𝗡𝗧𝗨𝗡𝗚?

  𝗟𝗘𝗧𝗔𝗞 𝗥𝗠𝟭𝟬𝗸 𝗕𝗘𝗥𝗔𝗣𝗔 𝗦𝗔𝗬𝗔 𝗕𝗢𝗟𝗘𝗛 𝗨𝗡𝗧𝗨𝗡𝗚? Kita jawab secara am "Letak RM10,000 berapa boleh saya untung?&q...