Tuesday, June 2, 2015

HISHAM DAH TEMUI CACING KEPANASAN..

Hishamuddin yang juga sebelum ini dikenali sebagai menteri amaran dan menteri yang selalu suka mencari seseorang hingga ke lubang cacing akhirnya berjaya juga menemui cacing yang kepanasan..

Bukan setakat seekor, mungkin dua atau lebih..
Bukan setakat jantan, tapi cacing betina yang kepanasan...

Bukan setakat amaran, tetapi juga bersyarat..

Jumpa anda di KLIA 9.00 malam.

12 comments:

  1. Alaa takat 50 kepala tk kemana pun.tapi itulah yg sebaiknya harapan batu api@pengadu domba untuk melihat umno terburai hampa.

    ReplyDelete
  2. Kd lu bukan jebat. Lu dah jadi Raja Mandaliar.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Perancangan yang baik datang dari persepakatan...Muhyiddin tidak terburu seperti yang diharapkan dan tidak mudah masuk perangkap.

      Kekecewaan lebih kepada mereka yang sangka Muhyiddin kemaruk dan tidak smart.

      Lagipun yang panas dan cemas sebenarnya siapa?
      Najib Juga belum jawab syarat2 Hisham.....

      Delete
  3. Suka ati korang ler...doa rakyat lebih makbul dari doa penipu, penyeleweng dan perompak jibgor and the gang....semoga Allah membalas mereka ini dgn azab didunia dan akhirat...amin

    ReplyDelete
  4. Doa rakyat mmg makbul dan doa saiful pun makbul jugak..dulu suka menjubur orang skrg jubur sendiri yg berdarah

    ReplyDelete
  5. Seronoknyaaaaaaaaaaaaa.................................pemimpin UMNO sedang bergaduh, pemimpin PAS pun sedang bergaduh...............la ni musim bergaduh ka?

    ReplyDelete
  6. Sori la KD aku rasa krismudin dan hal TPM ni tak begitu relevan , apa saja yang dibicarakan tentang kedua individu ini tak ada impak sangat , pun begitu bukan bermakna Ajib gor dalam keadaan selamat , Ajib gor hanya menunggu masa saja nak meletup , sebab apa yang aku tahu dari sumber sumber tertentu , PAC memang dah kenal pasti yang Ajib gor ini telah beberapa kali memberi kebenaran atau tanda tangan kebenaran untuk 1MDB buat pemindahan dana serta bagi jaminan hutang , wow dah serius jelas ajib gor tak rujuk kepada kabinet dia hanya guna kuasa menteri kewangan bertindak sendiri ini dah jadi kesalahan salah guna kuasa . Jadi sebab tu sekarang najib perlu kebinet yang ikut buta tuli daripada ahli kebinet yang banyak soal , Sebab dia sedang bergelut untuk lepaskan tengkok , serta guna dana rakyat untuk settle cepat mungkin . Jadi kita tunggu dan lihat , masa berdetik untuk ajib gor.

    ReplyDelete
  7. Lepas itu apa bisingx suruh Najib letak jawatan sekarang,tunggu la laporan PAC atau Ketua Audit Negara buat laporan,lepas itu kalau ada kes buat laporan pada MACC Polis,SUHAKAM,......tapi jangan terperanjat,laporan mungkin memgecewakan pada yang berhajat,sebab ini bukan kes peribadi tapi kes tatacara perniagaan di mana berhutang puitang,pinjam meminjam,cagar mencagar adalah rencag garam perniagaan terutama dalam pelaboran.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu bro tapi jangan lupa dalam perniagaan pun ada kes kes , pecah amanah , salah guna kuasa dan menipu , tapi biasa la memang betul kata kau , mereka ia ini pada peringkat sekarang akan bertungkus lumus untuk pusing perkara ini jadi macam biasa , sebab itu dia mau kebinet yang buta tuli sokong yang banyak soal boeh berhenti.

      Delete
    2. Nak tunggu laporan PAC, ketua audit ???.....maaf cakap laa, itu semua cuma nak beli masa buat tutup jejak.

      Tak nampakkah macamana najib berbohong di parlimen, boleh ubah-ubah statement sesukahati dia.
      nak tunggu apalagi ? najib kena jelaskan sekarang...!!

      Delete
  8. Sabar la je brother......dia orang ni nak jaga tompolok masingx saja,kalau saya pun mungkin akan mengambil pendirian tungu dan lihat dulu,sebelum ambil tindakan nak bantah,sebab belum tentu ada kesalahan dalan tatacara perniagaan dan faktax yang dilemparkan olih pengkritik 1 MDB ini banyak distorted,itu sebab saya rasa TDM dah confused,sekejap 42 bilion,sekejap 14 bilion,sekejap tak hilang langsong...harapkan sources yg tidak credible macam Sarawak Report dan heresay evidences

    ReplyDelete
    Replies
    1. aku rasa kau yg confuse bukannya tun. bagi orang tua 90 tahun, ingat-ingat lupa tu perkara biasa jer,..tapi tun konsisten mengatakan terdapat keraguan yang nyata dalam aktiviti 1mdb.

      Najib kena jelaskan segala kemusykilan dan jawab semua persoalan. Jangan jadi macam Anwar Berahim yang beri keterangan dalam kandang saksi tapi tak boleh disoal balas !

      Delete