Sunday, June 14, 2015

INGATAN KEPADA SEMUA...



Akta Pencegahan Keganasan (POTA) 2015 yang telah diluluskan Dewan Rakyat  boleh dikenakan kpd PENGHASUT PEMBENCI KERAJAAN dilaman2 sosial spti Whatsapp, FB, Tweeter, Blog, dsb. Polis akan menahan mana-mana penyebar Fitnah Kepada Pemimpin Negara termasuk yg mengubahuai gambar pemimpin negara bagi mewujud dan menanam kebencian di kalangan rakyat! Tahanan POTA minima selama 2 tahun. Tidak boleh dicabar di semua Mahkamah. Pusat Tahanan di sebuah Pulau berkeluasan 1000 Ekar di Utara Sabah telah bersedia menanti penghuninya selepas  OPS POTA 2015 dilancarkan tidak lama lagi.
Hati-hatilah ye...😕
All family members/friends....stop hantar gambar menghina pemimpin..samada foward melalui wasap,fb,twiter dsbnya..


# Kerajaan bermaksud juga kerajaan negeri termasuk kerajaan yang ditadbir oleh pembangkang... So, jangan kutuk kerajaan dan pemimpin pembangkang sembarangan..itu baru adil.

# Langkah tepat perkasakan ekonomi, kurang bercakap,guna kuasa undi.

# Kerajaan yang zalim pasti bertemu juga ubatnya.

3 comments:

  1. Bukan akta pota ni hanya untuk pengganas saja ke? Yang aku baca artikel atas ni disebarkn pro ah jib gor untuk menakut2kn org yg hentam jibby...

    ReplyDelete
  2. Oi anon 8.31am, jangan lu nak MENYAMAQlah! lu punya ekoq ni si-PENGGANAS/EKSTREMIS KAPIRDAJAL DAPBANGKAI/PKRSODOM aahhh?!

    PI MAMPOS lu punya ekoq kat KANDANG si PENGGANAS/EKSTREMIS ANTI-ISLAM/umatnya dari si PENGGANAS KAPIRDAJAL PKRSODOM/DAPBANGKAI-SIAL-si-PORNORASIS-ejen ZIONIS-no-1!

    ReplyDelete
  3. Huh? Awat dengan anon 8.55 ni? Aku cakap salah ke? Apa yang aku menyamaq nya? Betul la aku cakap akta pota untuk pengganas ja? Nek tempoyak baca dulu apa itu pota baru cakap jangan sedap mulut tuduh orang menyamaq.
    http://m.www.astroawani.com/berita-malaysia/apa-itu-pota-2015-57308

    ReplyDelete

SATUS QM TERKINI

  Sejak Disember 2023 agak kecoh di medsos dan berlarutan hingga sekarang. Masing masing yang peka berkenaan perkembangan QM mungkin tidak p...