Saturday, August 29, 2015

BERSIH GAGAL

!!!

16 comments:

  1. Berhati-hati KDN, berhati-hati PDRM.
    Berhati-hatilah.
    Jangan ada sesiapa yang mati.
    Jangan ada mana-mana pemimpin & ex-pemimpin yang mati di lapangan BERSIH.
    Jika ada berlaku, percayalah, mereka akan diangkat sebagai wira.
    Dendam rakyat akan membara. Bahaya kepadamu KDN, PDRM.
    Bahkan nescaya kamu BN (UMNO) dalam bahaya besar. MCA MIC akan lari daripada kamu di saat kamu rebah.
    Berhati-hatilah.

    Biarkan mereka berhimpun berdendang berarak. Biarkan mereka meluahkan perasaan.
    Seusai acara, mereka akan pulang.
    Maka, jangan kamu usik. Sekarang bukan masanya lagi untuk kamu berbuat demikian.
    Pandangan umat manusia di Malaysia kepada pemimpin Namrud kamu sudah berubah.
    Kamu sahaja yang masih enggan menerima perubahan.
    Padahal dulu kamu melaung-laung kepada rakyat melakukan transformasi itu dan ini,
    Sayangnya, kamu tidak berubah-ubah. Kerajaan pimpinan kamu ditakuk lama juga.

    Sayangnya, bukan pak din yang mulakan perubahan ini semua, tapi bangsa lain yang telah berani mengambil kesempatan. Pemimpin melayu layu, maka rakyat melayu terpaksa berdahan rendang dengan bangsa lain melepaskan dendam dan kepercayaan. Bangsa itu sekrang dipandang suci murni gebu licin, sungguh indah semuanya.

    Sayang pak din, kamu tidak berani seperti mereka, masih lembik melangkah, sudahnya lambat brtindak.
    Buruk dan busuk tipu daya penganjur BERSIH, orang sudah tidak peduli, mereka dah termakan gula-gula BERSIH.
    Maka benarlah, melayu dan anak negeri Sabah dan Sarawak akan menjatuhkan pemimpinnya sendiri. Maka peristiwa MELAKA jatuh ke Portugis akan berulang semula.

    Ada sesiapa & seseorang pemimpin melayu akan menyelamatkan bangsanya dan maruah agamanya di saat getir nanti? Atau adakah seramai 12,500,000 umat malaysia islam & bukan islam beriman dan tidak beriman akan hangus dalam percikan WWW3 di bumi ini?

    AWAN MERAH DI LANGIT, ASAP BERKEPUL-KEPUL......

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalo orang Melayu sot ini dan masih lagi tidak mahu sedar2 terhadap hasrat dan aspirasi mereka yang bersih, licin, putih, gebu tu.... sampai kiamatlah mereka akan tertipu spt penulis coretan di atas....

      Delete
    2. Hasrat Cina yang berjaya membodohkan Melayu yang bodoh.

      Delete
    3. Tergencat sebab terlebih ambik ubat ke? Otak dah biul dah mamat krengge ni.

      Delete
    4. Gitu Mamak Kutty Mahadeyy Pariah jg trmasuk spesis bodoh..? Ye la die dh give full support pd Bershits 4, so DAP bjya bodohkan keling ex PM. Hebattt..
      Maybe Michele Marina daugter of Mahadeyy has sucessfully persuade his dad.. congrat PR. Bkn susah pun nkbodohkn Melayu..

      Delete
    5. 929 hang la kimak bangsat...suka ati org la nak g jalan mana2 pun...BAPA HANG YG WAT JALAN KA KIMAK?

      Aku dr umno tmn camtek cheras, stiawangsa, lembah keramat, melawati dan apang jaya semua turun....kmi x sokong nuaq atau dap tapi KAMI SOKONG PONDAN BUGIS HANG DITANGKAP, DIDKWA DAN KALAU SALAH DIAMBIL TINDAKAN SEGERA...

      Delete
    6. Syukur alhamdulillah saya ucapkan kepada ALLAH karna atas kehendaknya melalui MBAH RAWA GUMPALA saya sekaran sudah bisa buka toko sendiri dan bahkan saya berencana ingin membangun hotel dan itu semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya tidak pernah menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini,atas bantuan MBAH RAWA GUMPALA yang telah memberikan nomor selama 3x putaran dan alhamdulillah itu semuanya tembus bahkan beliau juga membantu saya dengan dana ghaib dan itu juga benar benar terbukti,MBAH RAWA GUMPALA juga menawarkan minyak penarik kepada saya dan katanya minyak ini bisa digunakan untuk berbagai jenis keperluan dan baru kali ini saya temukan paranormal yang bisa dipercaya,,bagi teman teman yang ingin dibantu untuk dikasi nomor yang benar benar terbukti tembus atau dana ghaib dan kepengen ingin membeli minyak penarik silahkan hubungi MBAH RAWA GUMPALA di 085316106111 ini benar benar terbukti nyata karna saya sendiri yang sudah membuktikannya. BUKA BLOG MBAH RAWA GUMPALA

      Delete
  2. Orang Melayu bukan semuanya boleh diperbodohkan. Begitu bertubi-tubi serangan keatas Najib dan kerajaannya datang dari orang Melayu namun hakikatnya propaganda tersebut adalah dari Rejimen Komunis Cap Bintang 3.

    Mana perginya Melayu yang begitu ramai dalam media sosial yang menyerang kerajaan Melayu. 80% pendemo adalah Cina Komunis. Adakah kekuatan BERSIH dengan dua, tiga puluh ribu orang Cina boleh jatuhkan kerajaan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. abang 6.37 ;

      jika najib jujur, golongan sedikit kami pasti membantu, hampa melihat gelagat dia terpesong amat jauh melaksana amanah pemimpin.

      cicitmaulanaishak

      Delete
  3. Anonymous29 August 2015 at 22:54

    Kepada....Chai2 ternakan najib yang sedang membaca keluhan rakyat marhaen ini,..... diantara najib dan mahathir rakyat boleh nampak, boleh menilai yang mana kaca dan yang mana permata.

    Yang mana permata? berjuang untuk rakyat yang di tindas hari ini walaupun usia dah lanjut dan yang kaca... iaitu mereka2 yang bersekongkol, bersyubha dengan riba al harami mengelapkan, merahsiakan, menyonglap wang rakyat, demi perut tembolok masing2 selepas puas bersendawa kekenyangan kemudian disuapkan kepada anak, isteri, sedara mara dan kawan2....

    Insaflah chai2 ternakan najib sekalian.

    ReplyDelete
  4. Tolong jawab sikit apahal Orang pujaan kau tu hadir Demo BERSIH.........INSAF LAH CHAIX YG MENGAMPU TDM,Cakap tak serupa bikin,dulu masa dia perintah bukan punya kutuk demo,skrg ikut turut berdemo dgn geng mata sepet la tu.........melalak lagi la nak jatuhkan Najib.....sorry la
    KD......Apa hal ini,tolong komen sikit dgn hal TDM buat...

    ReplyDelete
  5. TDM melakukan strategi yang tepat pada situasi, masa dan sebab demo Bersih 4'0 kali ini.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ptuihhhhh.. dh jelas penyembah Ton Mahataik sudah masuk level taksub ketrluan.. sikit msa lg Ton ckp taik sedap, berkhasiat chai penyembh pun akn sokong ini strategi yg tepat hebat bagus brilliant awesome ..kah..kah.. Allah nk bezakn siapa baik siapa celaka sbrnyer.. clearly!

      Delete
    2. Hang nya mahapondan MENCURI/MENGKHIANAT/MENIPU rakyat samdol...
      Lebih baik kmi sama Tun drp korang yg x bertelor....

      Esok akan lagi ramai ahli UMNO join bersih...

      Gomen x yah le nak ugut2...WE DONT CARE A FAK WHAT UR SAYIN NOW!!!

      Delete
  6. Betul tu KD,TUN memang bijak tak macam si ketua lanun tu nak kena pakai punahsihat untuk membuat sesuatu keputusan.

    ReplyDelete
  7. Najib jgn gembira sangat bila melayu tak support BERSIH4.

    BERSIH4 terlalu kotor dan jijik sebab penuh dengan maksiat....arak, pergaulan bebas, mengumpat, fitnah dan sebagainya. Sebab tu melayu dan islam tak sokong.

    TAPI melayu tak sokong ko Najib. UMNO akan tersungkur pada PRU14 kalau masih berketuakan ko.

    PM yang paling memalukan!!

    ReplyDelete