Monday, August 29, 2016

APA KEUPAYAAN ZAHID HAMIDI (?)



Persaolannya kalau Muhyiddin tunjukkan bukti apakah Zahid akan tangkap Najib atau sekurang kurangnya sanggup lepaskan jawatan Timbalan Perdana Menteri.

Jalan yang lebih selamat,  Zahid patut berbisik dengan Najib,  betul ke tidak dakwaan Muhyiddin.

Kot kot bernasib baik,  Najib akan mengaku.

25 comments:

  1. Kalau Muhyiddin temberang memang tiada bukti sampai Qiamat tu macamana pulak? Mungkin Nika Gee boleh tolong Muhyiddin kot..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saman le, ada berani (?)

      Delete
    2. Bro tsmy tak sebodoh pemakan dedak... Nak bukti dlm makamah... Ada berani

      Delete
    3. Zahid... please saman TSMY... ada telor ka?

      Baru la betul dibuktikan kat mahkamah dan seluruh rakyat dengar dan teliti bukti2 kedua2 pihak. Kemudian hakim bertindak utk menjatuhkan hukum.

      Baru fair... nanti belum TSMY nak tunjukkan bukti.. berbagai akta terutama dari pemakan dedak menghalang bukti tu disiasat... akhirnya bukan bukti disiasat tapi orang yang tunjuk bukti disiasat dan di "harras".

      Rakyat bukannya bodoh bro... kalau cakap tin kosong depan pemakan dedak boleh la... gentlemen la...malu jadi jawa... Dah le Bosnya mengaku Panglima Bugis yg bertelor tembelang.

      Oh Ya... Hari ni hari Selasa... bila nak saman WSJ?

      Delete
    4. Najib memang pakar mark-up harga barang terpakai untuk menipu. Adakah patut Stesyen janakuasa yg dah putus darah dibeli dgn harga jauh melambung tinggi dari harga pasaran sebenarsebenar untuk diklepetokrasi. Rosmah yg dah 2X terpakai pun diperolehinya melalui bail out/tebus talaq dgn kadar jutaan ringgit.

      Delete
  2. Video Muhyiddin tarok Dap rasis kawkaw. Dulu2 lah.Sekarang kawan akrab tidur sebantal. Tiang gol berubah pulak. Dua wajah berbeza. Bahaya mempercayai watak ini.

    ReplyDelete
  3. Macam mana nak percaya Moo ni
    Dulu kata pasal 1MDB hanya tahu dari SR dan WSJ
    La ni kalah accountant meceritakan hal 1MDB dan bank acc orang lain pun dia tahu
    Moo...tembelang kau orang dah banyak tau dan dah ada pun diketengahkan.Tak saman ke?....ialah macam penjilat kahak di atas suruh TPM
    Sikitx saman,apa ingat kes saman ni macam jilat...4/5 tahun tak habis
    Kalau tak percaya tak Rafizi Sotong...orang yg paling banyak kes pending di court

    ReplyDelete
  4. Pemimpin yang baik adalah mendahulukan rakyat. Sekadar nasehat bukan marah. Banyak lagi orang susah.

    ReplyDelete
  5. WoIII PEMAKAN dedak yg bangang...Klu Muhyidin tunjuk bukti, Dia akan kena dakwa bawah akta perbankan BAFIA sbb mndedahkan maklumat pelanggan bank.......Pls Cerdik skit pencacai pemakan TAIK NAJIB N PENJILAT ROSMAH.........OTAK ADA TAPI AKAL TAKDA....DAH MCM BINATANG.....

    ReplyDelete
  6. Woo. Dah tahap anugerah orang lain gelaran Binatang pulak ! Lu memang mantak mengong punya olang.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Manyak butut. Itu fzl resources manyak mengong punyia olang maa

      Delete
    2. Sidang akhbar bersejarah Apandi Ali yg diadaka pada 25hb Januari 2016, lebih kurang tujuh bulan yang lalu, di pejabat Peguam Negara diketahui seluruh dunia tetapi sehingga kini ramai yang masih mempertikaikan keputusan Apandi Ali yang dikatakan bertindak lebih sebagai peguambela orang yang disyaki (Najib Razak) daripada tugas hakikinya sebagai peguam negara.

      Dengan bukti-bukti baru yang dikemukakan Kerajaan Amerika Syarikat mungkin Apandi akan membaca kembali kenyataan beliau tempohari kerana isunya bukan sekadar kredibiliti Apandi sebagai peguam negara tetapi juga berkisar dengan kelakuan jenayah melindungi penjenayah. Apandi Ali patut disula bersama si Kejora sebab melindungi PENJARAH TERBESAR dalam sejarah jenayah & pengkhianatan negara.

      Delete
  7. FZL....jilat la kahak MOO tu
    Ingat tak tahu undangx.....takut mengakuia lah perangai amat baik curi info...
    Orang macam ni yg kau puja
    Kata Bangang....marah
    Kurang ajar....membinatang kan oranhg lain....mengamok
    Tapi saya rasa duax tepat,tambah satu lagi ....NUTS
    MENGONG.....BETUL LA TU 10.23....LOL

    ReplyDelete
  8. TSMY sembang dia ada bukti...tapi integriti x ada... sebab jika ada bukti buat laporan polis dan suruh SPRM siasat... buat repot sendiri...jgn suruh org lain buat repot... jika TSMY benar2 percaya kekuasaan Allah SWT...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Laporan polis?
      Laporan sprm?
      Negara mana tu?

      Delete
  9. Malaysia la Bangang
    Kalau betulx ada bukti.....kena...kes Khir Toyo
    Kes LGE......SPRM siasat...ada bukti sahih.kan kena dakwa
    Kes DSAI....Dakwa,10 lawyer,ada bukti beyond Reasonable Doubt...didapati bersalah..,penjara
    Ini kalau tak ada bukti sahih,macam mana Polis dan SPRM nak bertindak
    Aku rasa Bangang ini tingal di TIMBAKTU kot.....
    Tu la terlalu banyak jilat kahak.....NUTS

    ReplyDelete
  10. Harap nujum pak kluang buat tilikan dan menjawab sendiri soalan itu...apa Keupayaan Zahid Hamidi? Kami bukan tok nujum. Jangan nak memeningkan kepala orang lain. Kalau setakat bagi soalan kemudian suruh orang lain jawab.. senang punya kerje leeee....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zahid hamidi sekadar yes man, terangvdan nyata, tak perlu tilik.

      Yang makan dedak, saolan senang pun pening kepala...

      Delete
  11. Maddey Keling Kera-la biasa pass statement Zahid tu bagus. Adakah Keling Kera-la tu silap?

    ReplyDelete
  12. kepala butoh la kepada yang sedap caci maki hina Tun, go fuck yourself

    ReplyDelete
    Replies
    1. Relax la. .apa fuck fuck pulak. .learn to control Emo. Lu jangan jadi manyak mengong punya olang

      Delete
  13. kepala butoh kepada yang sedap caci maki hina Tun, go fuck yourself

    ReplyDelete
  14. Relex la bro... puak Ah Jib Gor memang dah tak ada modal lagi. Sebab tu asyik nak maki hamun dan keji orang. Tin kosong aje mereka ni. Cakap tanpa fakta.

    ReplyDelete
  15. Anon 8.25 yg guna perkataan " kepala butoh " adalah seseorang yg cetek ilmu, cetek agama kerana mengguna perkataan kasar dan kurang ajar. Kalau ada anak, esok2 bila anak dah besar akan terikut perangai bapak.

    ReplyDelete
  16. Apa nak hairan kan.....dah mentaliti Geng Jilat Kahak
    Tu sebab dah 2 thn menyalak Najib masih PM lagi
    Dia ni sebenarnya Geng Red Beans....bukan Geng KD pun
    KD sebenarnya memang pada asalnya orang UMNO...dia hanya mahu Najib diturunkan
    Tapi kedudukasn beliau dah parah kerana King of Penjilat mahu UMNO sekali dimusnahkah
    Nasihat saya pada KD...tepok dada tanya hati,be rational rather than emotional,accept realities on the ground,read others opinion and make a good assessesments and conclusion to derive a good decision....

    ReplyDelete