Friday, August 19, 2016

BERSATU BARU PROSES MOHON... TAKKAN DAH ADA YANG NAK BERUNDUR..



Hebatnya BERSATU... 

Semasa berkuasa pun menyusahkan rakyat,  apa idea hebat?  Ketika berkuasa pun integriti sudah tiada.
Memang wajar kalau berundur,  lebih baik diam... 
Uruskan hal dan persaolan peribadi.. Bersedia jika disiasat dan didakwa.. 




10 comments:

  1. yg tak nampak DSN hebat hanya pemakan dedak dan taik madey kutty... rakyat marhaen nampak dan merasa ... go fly kite !!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ko nampak "kehebatan" najib sebab mabuk dedak ngan air jubbo jibbo

      Delete
  2. Najib memang lg hebat.mana ada nakhoda kapal yg kembangkan layar dan labuhkan sauh.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jangan lupa Najib juga hebat sebab dia hanya takut dengan bini tapi tak takut dengan halilintar.

      Delete
  3. baru dapat tau yg Go fly kite sekoq nie adalah diantara pemakan dedak from najib harami yg tertinggi...
    sama taraf dengan anjing cuma tak menyalak macam anjing aje.
    bila tahap macam anjing, apa nak diherankan...
    esok ahad, lusa isnin....tulat SELASA...
    ADA TELOQ ???

    ReplyDelete
  4. Apa yg bodoh sangat,nampak sangat dengki nya, nampak sangat yg nak putar belit. Orang tanya, dia jawab le...tak ade kena mengena langsung dg pendaftaran parti politik baru.
    Hakikatnya... kalau dah dengki tu, buat ape pun,cakap ape pun akan ada pakar2 mee segera macam KD ni akan tafsir kan.

    ReplyDelete
  5. Najib wajar bersara dan buktukan janjinya itu...

    ReplyDelete
  6. mcm mana nak kritik secara trbuka penganti dia...ehemmm2 dah dok dalam...hahaha!!..

    ReplyDelete
  7. slogan saya :-

    "utk mengenyahkan rosmah drpd persada kekuasaan pemerintah, najib wajib d korbankan"

    pengganti najib bolih d rundingkan kemudian.

    ReplyDelete