Sunday, August 7, 2016

KHAIRUDDIN BUAT RAMAI MENDIDIH...

Dua kenyataan Khairuddin yang enggan menyertai parti baru berketuakan Muhyiddin disambut gelak ketawa pecacai dan balaci...  (Kj sudah akui dan iktiraf pecacai dan balachi)...

Dalam gelak, mereka kecewa kerana Khairuddin tidak seperti mereka,  merebut jawatan!!!!

Lalu mereka alihkan kecewa itu dengan cubaan melagakan atau
melekehkan Muhyiddin...

Parti baru bukan sahaja memerlukan keahlian tetapi penyokong.

Tindakan Khairuddin normal kecuali mereka yang tak senang hati ada agenda dedak...

23 comments:

  1. Tengok character dan percakapan si Din ni yg kasar memang tak de siapa yg pandang dia pun kecuali mereka2 yg perangai macam dia. Tak de karisma pun.

    ReplyDelete
  2. Kenapa tak cerita yang Khairuddin tidak sebulu dengan Muhyiddin. Orang tahu, admin cuba nak cover up.

    ReplyDelete
  3. LOL......Ha...ha...ha
    Agenda dedak apa ni Kluang
    Dah beri nasihat jgn terbang siang hari....degil,kan dah langgar tiang letrik....terus merapuMerajuk si Din tu....now who should proclaimed CASH IS KING....

    ReplyDelete
  4. TUN M MEMANG HEBAT DAN BERJASA.AKU SALUTE......

    TAPI HARI NI AKU TENGOK TUN TAK GUNA SEKUPANG PUN, PECAH BELAH HABIS ORANG MELAYU..TUN TAK UBAH MACAM BENDAHARA MELAKA YANG BERSEKONGKOL DENGAN PORTUGIS UNTUK JATUHKAN MELAKA 1511.

    AKIBAT DEMDAM MARAHKAN NYAMUK KELAMBU DIBAKAR....JADILA MACAM PAK LAH, MACAM TUN MUSA....SAYANG MELAYU SAYANG BANGSA.

    CINA TEPUK TANGAN OOOIIII

    ReplyDelete
    Replies
    1. atau juga boleh digelar si kitol, amacam...sesuai tak

      Delete
    2. PAHLAWAN SEJATI vs PAHLAWAN BACUL

      Tun Mahathir berjiwa besar tidak pernah tunduk ikut telunjuk pemimpin barat. Presiden Bill Clinton tidak diendahkan ketika beliau merayu Tun Mahathir untuk tidak memulaukan persidangan APEC anjuran Amerika. Malah Presiden George Bush dikecam & diusulkan oleh Tun Mahathir (dgn keberaniannya) di PBB New York agar Bush dihadapkan ke mahkamah tribunal antarabangsa atas jenayah perang Iraq. PM Britain Margaret Thatcher dipermalukan oleh Tun Mahathir dgn pemboikotan negara terhadap kempen 'Buy British Last'. Selain itu, Tun dgn cekap & beraninya membuat kejutan & sejarah yg menggemparkan dunia ketika ‘dawn raid’ on the London Stock Exchange on 7/9/81....the premiere British rubber and oil palm conglomerate in Malaysia, the Guthrie Corporation Limited, was taken into local control in less than 4 hours.

      Sebaliknya. Najib amat mengampu & membodek Presiden Obama hingga sanggup mempersetujui perjanjian syaitan TPPA anjuran Amerika. Beliau sering berkunjung ke Amerika untuk menjalin kemesraan dgn Presiden Obama. Malah sanggup bermain golf dgn Obama di Hawaii ketika negara dilanda musibah banjir. Obama serta rombongan disambut besar-besaran ketika kunjungan ke Malaysia dgn hamparan permadani merah yg tak pernah dibuat oleh Tun Razak, Tun Hussein Onn, Tun Mahathir & Tun Abdullah Badawi. Kesudahan, Najib di boomerang oleh Amerika bagai susu diberi, racun tuba pula dibalasnya.

      Saya serahkan kepada pembaca blog untuk menilai siapa pemimpin tulen yg bijaksana, berjiwa besar, berintigriti, tidak tunduk kepada kuasa besar dan punya harga diri.

      Delete
  5. Sepwrti yang dijangka parti baru ni buat ramai yang panas.
    Kj dan bung mokhtar antara yang kata umno tidak boleh mengharap sejarah sebagai satu sokongan.

    Yang kuatkan dulu umno siapa? Yang sedang meruntuhkannya sekarang siapa...
    Maaf le admin tak leh kaberap bangkai gajah.

    Heh

    ReplyDelete
  6. syok sendiri puak UMNO nak mengata Tun Mahathir. Tun M nak pecah belahkan Melayu? Tak pernah membaca sejarah ke? memang haprak korang ni. tak layak langsung nak memerintah Melayu dan menjaga Islam. Nak tahu sebab apa? sebab korang ada akal, tapi tak cukup mantap

    ReplyDelete
    Replies
    1. pikir mendalam dulu sebelum bercakap bro .. u think u know madey well ... lets see how damaging madey is to every political party in malaysia ... opposition or goverment ... madey only care about what he want .. he is the devil :-(

      Delete
    2. dude 6:19am

      You must be the master-devil to be painting what is not......then bugis-lanun is what??? Conniving and thieving is an attribute to an angel???

      Perhaps you don't know Tun M that well yet trying to imply otherwise...its a cheap BS dude!

      crew mln

      Delete
  7. Dah la terbang siang hari langgar pulak tiang letrik lepas tu jatuh pulak dalam lubang t**k.Hari tu bukan main lagi pejuang Umno tapi kerana taksub pada sang ketua yang keluar parti tup tup hari ni bertukar jadi pejuang Dapig.Mudah sekali berubah hati nya.Orang tua-tua dulu kata "hati daun kayu".Tok leh pegang wei orang macam ni.

    ReplyDelete
  8. Diharapkan Dato Khairuddin fikir kembali segala keputusan yang telah dibuat.Rasanya amat tidak adil untuk menyuruh Tun sendiri yang menjadi Presdent disebabkan faktor usia dan kesihatan Tun sendiri.Orang kata buang yang keruh dan ambil yang jernih.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Adalah lebih sesuai khairuddin berada di luar dari parti baru. Sebagai sharpshooter beliau wajar berada di platform lain untuk menyokong.

      Delete
    2. Adalah lebih sesuai khairuddin berada di luar dari parti baru. Sebagai sharpshooter beliau wajar berada di platform lain untuk menyokong.

      Delete
  9. Org2 umno yg banyak projek kaya raya tngh panasßsssssss dng parti baru tun huhuhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. terbaik dari anda 7:39, itulah yg sedang melanda kelompok2 tertentu, perjuangan untuk memenuhi kantong sendiri.

      tengok sekeliling, buat cacatan pribadi untuk panduan masa depan.

      #berapa ramai graduan2 bumiputra dari kolej, politeknik, universiti menganggur adakah mereka peduli, peluang pekerjaan semakin mengecil, inisiatif kerajaan dimasa sekarang lemah dalam merangka pelan induk pekerjaan untuk kaum bumiputra.

      Delete
  10. ala apa nak hairan dengan parti baru. parti umno 3 juta ahli. tolak yang dah umum kat sabah, baru 2000, pemimpin umno sabah kata ada lebih 500 000 ahli kat sabah. kat semenanjung ada tak sampai 10 yang keluar parti. pagoh pun masih kukuh umno kat situ. baling gelas pun tak pecah. yang dok maki tdm buat apa, bukankah tdm dah nyanyuk dan tak setaraf dengan presiden umno. ala bro kluang kasi panas sikit jer, kenapa terbakar sampai hangus. 3 juta ahli umno, tak luak pun. lihat jer, tengok tarian gelek sambil gelak ketawa. no problem, umno sangat kukuh, tak goyang pun. kuli tubuh semangat 46, umno kukuh. anwar tubuh pkr, umno tetap utuh, ni orang tua umur lebih 90 tahun nak tubuh parti baru, itu pun nak bising. pi gelek punggung dan ketawa ramai-ramai la, tak goyang umno pun. 3 juta ahli lama tak campur dengan ahli baharu muda yang pemuda dan putri tambah. jom la pi fly kite. tak kisah la apa yang orang kata, umno memang kuat dan kukuh. tak goyang pun kerana tak terlibat pun dalam apa-apa skandal. ag dan hasan cari makan dah clearkan nama. mufti pun dah sahkan tak boleh dengar berita orang kafir kerana air liur ag cakap dah cukup. haji hadi pun sokong juga umno kerana nak perintah kena menang pilihan raya. 3 juta ahli tu, yang baharu tak ada ahli lagi, nak bimbang apa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. sindir sindir jentik nampak?

      Delete
    2. 3 juta ahli yang termasuk orang dah meninggal dunia, meninggalkan parti seperti Tun Mahathir, saya sendiri, TSMY, ahli2 PKR, dan juga yg menyertai PAS, PAN & DAP. Banyak tuu, kalau dihitung mau jejak 1 juta orang.

      Delete
  11. najib dah rosakkan umno..
    malah dia sendiri pun tidak boleh bertahan lebih lama lagi. Masa yg sedikit sedang digunakan untuk beliau mencari jalan selamat bila tidak berkuasa nanti.
    Perwakilan persidangan bahagian yang hardcore umno pun ramai tidak hadir atau dah malas untuk mendengar cerita lapuk dan bangang pemimpin umno.
    Ada menteri takut nak sebut nama Tun M pada perwakilan bahagian. bila sebut nanti jd promosi pulak..makan tuan. kot ada ahli umno yang jenis tidur lena jd tahu pulak.
    ahli umno yang betul aktif hanyalah sekitar 700k sahaja termasuk ada yang sudah tenggek atas pagar yang baru sebab pagar lama dah nak runtuh. baki selebihnya hanya tinggal nama dan nombor ahli shaja..

    ReplyDelete
  12. Sekarang Khairuddin dah kaya, dah tak bangkrap lagi. Dah lepas tengkok. Buat apa nak campur politik lagi? Dia sekarang sedang merajuk kerana ada perkara2 yang Madey tidak berkongsi bersamanya. Madey pun bukan percaya sangat dengan bahlul ni. Dia ni kadam Madey tapi anggap macam business partner.

    ReplyDelete
  13. Najib yang menukar tradisi PAU pada tahun ini tidak membenarkan TSMY berucap. Kenapa???? akhirnya di pecat kerana berada sebars dengan pembangkang.

    Sekarang telah membuka sebuah parti baru. Saya mendoakan agar Parti baharu ini berada dilandasan yang betul dan menuju kemenangan pada PRU 14.

    Masa tu nengok....apakah mempertahankan ketua atau parti

    To TSMY, I hope keep it up and we will support you all the way. Trust me, there are many behind you awaiting this opportunity.

    ReplyDelete