Monday, August 22, 2016

SIAPA YANG BELOT..

Sudah lama diperkatakan dan dikenalpasti..

Tun hanya ulangi... Tapi tak cukup duit untuk bayar saman jika menamakan pihak terlibat.

Tun Dr Mahathir kena belajar dari lim guan eng., pungut 1juta tak sampai 1jam.


4 comments:

  1. madey kutty just need less than a minutes to garnered 5B .... he is cold poker face liar ... he is grandmaster machievelain ... khabar angin konon ... angin prrooott kentut dia yg protun semua sedut ... bullshit full of shit ... Allah SWT tak izinkan segala perancangan jahat dia ... go fly kite !!

    ReplyDelete
  2. ooi go fly kite !!!
    jng lupa today is TUESDAY !!!
    Ada teloq ???
    anjing najib macam hang nie tak layak lah nak cakap pasai agama bahalul ooi...
    Allah sentiasa bersama org yg benar bukan macam hang and boss hang najib harami !!!

    ReplyDelete
  3. KD rasanya tak perlu lah sebok2 sapa yg belot. Banyak sangat berpolitik ni. Lebih baik KD cebur dlm bidang business, Sekurang2nya dapat meningkatkan ekonomi orang Melayu. Guna kan kelebihan pandai menulis, pandai mengkritik untuk cebur dlm dunia business sampai ke peringkat global. Kalau setakat politik ni...local je.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Memanglah jangan sebok siapa yang belot, sebab yang belot tu pak menakan hang. Kalau yang belot tu mamak kutty, hang le yg paling kuat menyalak.

      Memang le KD kena buat bisnes, jangan harap duit dedak dan derma macam pakhang dapat tu tuttt tuttt

      Delete