Google+ Followers

Saturday, November 19, 2016

5 KOSONG




Ada yang mengukur kejayaan dengan angka yang keluar... Sebok jadi nujum.

Dari segi jumlah,  baju merah ke baju kuning yang lebih 1- 0

Ada keganasan? 2-0

BaJu merah dapat halang baju kuning?  3-0

Siapa yang lari ke luar negara?  4-0

Siapa yang tinggalkan sampah untuk DBKL?  5-0

BERSIH 5

Syabas Dan Tahniah PDRM,
Terima Kasih Tun Dr Mahathir (92thn bukan 29thn)
Salam Istiqamah Untuk Maria Chin,
Salam Takziah Buat Jamal
PERANCANGAN ALLAH LEBIH HEBAT.




3 comments:

  1. Caca marba lah perjuangan hang KD.... adakalanya aku rasa kau ni macam redbean army jer.... tak habis2 provoke dan merendah2kan perjuangan orang melayu. Aku rasa ramai yang setuju ngan pandangan aku. Apa sahaja di pihak Pembangkang dan aku khususkan TUN... kau sapu bawah tikar. Tak sekelumit pun kau usik ngan cara hidup RTun sekeluarga yg bermewah dan kau ulas cerita tentang rancangan Tun yg hendak keSweden tu (walaupun di batalkan saat akhir) Najib yg menghadiri sidang dunia yg kata kamu melarikan diri.itu swmua sudah ada dalam kelender berbulan2 lebih awal....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Berjalan biar macam jarum...
      Menusuk tapi mencantumkan'.
      Jgn mcm gunting berjalan ..
      Membelah dan menceraikan...

      Delete
  2. Caca marba lah perjuangan hang KD.... adakalanya aku rasa kau ni macam redbean army jer.... tak habis2 provoke dan merendah2kan perjuangan orang melayu. Aku rasa ramai yang setuju ngan pandangan aku. Apa sahaja di pihak Pembangkang dan aku khususkan TUN... kau sapu bawah tikar. Tak sekelumit pun kau usik ngan cara hidup RTun sekeluarga yg bermewah dan kau ulas cerita tentang rancangan Tun yg hendak keSweden tu (walaupun di batalkan saat akhir) Najib yg menghadiri sidang dunia yg kata kamu melarikan diri.itu swmua sudah ada dalam kelender berbulan2 lebih awal....

    ReplyDelete