Google+ Followers

Tuesday, November 8, 2016

SUMBANGAN JAMAL KEPADA UMNO

Tun Dr Mahathir dalam blog terkininya mengucapkan tahniah kepada Jamal,  dengan pertanyaan bila nak dapat Tan Sri.

Sewajarnya sebagai pemimpin muda,  jika benar tidak dipengaruhi dedak dan diikat agenda,  Jamal wajar secara sopan menemui Tun untuk mendengar dari mulut Tun sendiri tentang perjuangannya.

Tidak ada rugi sedikitpun bagi Jamal untuk berbuat demikian.





# DAP tidak akan mampu bertapak di hati orang Melayu kalau pemimpin UMNO , pemimpin Melayu berpegang teguh kepada ajaran dan akhlak Islam.

10 comments:

  1. hahahaha....biarlah kd. masing2 punya pendirian. orang meniaga nak untung. orang panjat pokok nak petik buah. orang ke pasar nak beli bahan masakan. orang berpolitik nak dapatkan mileage. so, apa yang nak dihairankan. tun mahathir sendiripun, goncang dan gegar najib untuk apa? setakat jatuhkan najib je, lepas tu dok diam dalam masjid? mestilah ada agenda beb.... tak heran langsung aku dgn skil orang politik ni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. This comment has been removed by a blog administrator.

      Delete
  2. Bila Madey jatohkan Najib dia memang tak nak buat apa2. Dia nak tumpu amal ibadat di masjid Kerala India.

    ReplyDelete
  3. whatever you all says, Tun M is the best PM the nation ever had. Thank you

    ReplyDelete
    Replies
    1. setuju tuan... mangkok hayun dua ekor kat atas tu tertelan dedak barangkali....

      Delete
    2. Sikit2 dedak. Sikit dedak. Tu lah padah bila dah termakan mantra "dedak" yg di polularkan oleh Madey.

      Delete
  4. "# DAP tidak akan mampu bertapak di hati orang Melayu kalau pemimpin UMNO , pemimpin Melayu berpegang teguh kepada ajaran dan akhlak Islam."
    inilah katakunci kpd bibit2 sokongan melayu kpd dap... oahatkan dalam hati dan fikiran sebelum menyalahkan sesiapa .... (kalau negara ini tergadai kelak..)

    ReplyDelete
  5. Eh aku naik pening dah ni,apa tak nye.....yang siTed Manoff diatas ni yang mana satu yang ori ni....sesekali aku jumpa dia dalam blog P.Merdeka menyokong Tun....ni gila ke apa ni??.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ada dua tuan.... Ted Manoff yg ni original.... InshaAllah di sebelah - Aspirasi Kerajaan.... yg sekor tu penyamar.... ted manoff... ejaan sama tapi huruf kecil... tp dia claim dia ori....dia ingat kita bangang sebab selalunya yg pertama akan guna huruf besar... pendua atau penyamun terpaksa guna huruf kecil.... itu logiknya ted manoff yg ni plak mmg sah sebelah - Inspirasi Terajang.... mmg patut kena makan terajang.

      Delete
    2. Ada dua tuan.... Ted Manoff yg ni original.... InshaAllah di sebelah - Aspirasi Kerajaan.... yg sekor tu penyamar.... ted manoff... ejaan sama tapi huruf kecil... tp dia claim dia ori....dia ingat kita bangang sebab selalunya yg pertama akan guna huruf besar... pendua atau penyamun terpaksa guna huruf kecil.... itu logiknya ted manoff yg ni plak mmg sah sebelah - Inspirasi Terajang.... mmg patut kena makan terajang.

      Delete