Google+ Followers

Wednesday, December 21, 2016

TERIMA KASIH JAMAL JAM....



Isu air di Selangor,  Jamal Jamxxx protes di depan pintu Pejabat Menteri Besar Selangor untuk tumpang mandi.

Sudah tentu ini mencemaskan Azmin.

Siapa Jamal Jamxxx,  orang UMNO,  kenalan baik Zahid Hamidi,  pernah semeja dengan Najib dan Kj.

Ketua UMNO Bahagian Dan dijangka calon PRU,  ada potensi MB Selangor jika melihat sumbangan besarnya mengganggu BERSIH04.

Setakat ini belum ada Menteri yang menafikan Jamal Jamxxx bertindak bagi pihak UMNO, Apakah kali ini Nazri setuju itu mewakili UMNO... (?)
KJ AWAK KAT MANE?

TINDAKAN JAMAL WAJAR DISOKONG DAN MENJADI CONTOH KEPADA RAKYAT...

besok kalau duit tak ada..
bawa tempurung ke Rumah Menteri Kewangan..

Besok kalau anak tak dapat masuk asrama penuh..
Bawa pen dan pensil ke Rumah Menteri Pendidikan..

Besok kalau internet slow..
Bawa hp ke rumah Salleh Keruak..

Besok kalau pelancong dari China jadi pelacur..
Bawa kondom ke rumah Nazri..

Besok kalau bangla rogol jiran..
Nak bawa apa ke KDN..

Terima kasih Jamal Jamxxx.


12 comments:

  1. Hahaha....πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘

    ReplyDelete
  2. Hahaha...hari ni jamal buat lawak depan pejabat suk selangor. Ramai terhibur. Siap dgn kain tuala atas bawah, gayung dan alatan mandi. Lengkap. Sebijik macam adegan bersih 5 hari tu. Tun anak beranak, abg din, mb selangor dan lain2 buat lawak utk menghiburkan rakyat. Saya sokong cara demo begini. Dlm situasi duit agak tak berapa ada ni, rakyat perlu hiburan. Lagipun demo berbentuk hiburan ini dijalankan dalam situasi aman, mematuhi akta perhimpunan aman.

    ReplyDelete
  3. Terbaik KD πŸ‘πŸ‘πŸ‘

    Sebelum saya komen, saya pohon kopipes ulasan saya tentang 'memakan dedak' dan akibatnya di blog Putra Merdeka dahulu.

    Komen tambahan akan dibuat selepasnya.

    ----------------------------------

    John doe31 Oktober 2016 2:01 PTG
    Mr Unknown.

    Berbalik kepada isu 'dedak'. Ini hujahan saya:-

    1. Dedak dari bahasa bermaksud makanan haiwan. Maka dari segi istilah tidak semua upah itu dedak. Kaitannya dgn haiwan mesti dilihat.

    2. Apabila seorang manusia makan dedak sifatnya mengikut sifat haiwan. Apabila anjing diberi makan dedak ia akan taat kepada tuan walaupun tuannya penyamun. Apabila ayam diberi dedak ia akan makan sampai gemuk walaupun saban hari ia nampak ayam2 gemuk lain disembelih.

    3. Apabila manusia makan dedak maka ia akan berperangai seperti anjing. Ia membela tuannya walaupun sampai ke peringkat cuba memasukkan unta ke dalam lubang jarum. Ia juga akan menjadi seperti ayam, membela tanpa mengingati dosa pahala yang boleh membawanya terjun ke neraka.

    4. Maka mengambil upah melakukan perkara betul tidak boleh dikatakan makan dedak. Adakah guru2 agama yang mengajar agama dengan betul tapi mengambil upah layak digelar pemakan dedak?

    --------------------------------

    Semasa menulis perkara di atas, saya memang tidak pernah gambarkan satu lagi sifat haiwan akan melekat kepada manusia yang makan dedak. Kini ia dah berlaku, maka saya mohon untuk tambah point baru 'akibat memakan dedak'.

    3A - Memakan dedak juga akan menyebabkan seorang manusia hilang sifat malu. Bukankah sifat malu itu adalah sifat khusus manusia dan haiwan tiada sifat ini.

    Sebab itu haiwan tidak sedikitpun merasa malu apabila berbogel di khalayak ramai.

    Maka manusia yang makan dedak juga boleh jadi hilang sifat malu ini. Mereka sanggup berseparuh bogel di tempat awam hanya dengan memakai tuala dan diambil gambar untuk tatapan seluruh dunia.

    Di atas hilangnya sifat malu ini jugalah pendedak tidak akan merasa malu untuk menyebut barang sulit yang ada di celah kangkang ibu mereka sebagai bahan cacian ke atas pihak yang tidak sebulu dengan mereka.

    Benarlah dedak akan menghilangkan sifat2 manusia dan menjadikan manusia itu bersifat seperti haiwan.

    [Komen tambahan di atas ditujukan hanya kepada Jamal Yunos dan Kejora yang telah hilang sifat malu kemanusiaan mereka. Jamal Yunos apabila bertuala separuh bogel dan Kejora pula apabila menjadikan alat sulit wanita yang turut ada pada ibunya sebagai bahan carutan dan hujahan ketika memberi ulasan].

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sdr 9:42 AM.

      Kejora adalah pendedak Najib yang paling terkenal di alam cyber khususnya di blog2 pro PPBM dan anti Najib.

      Tapi dia selalunya muncul beranonyMouse.

      Cara Kejora berhujah ialah dengan memaki hamun, mencarut, mengilai kikiki, mengalih tiang gol dan 1001 cara yang tidak pernah menampakkan kematangan di dalam berbahas.

      Terlalu banyak rumusan yang dibuat oleh ramai orang tentang Kejora. Ada sinopsis maksud nama Kejora, sajak Inggeris, pantun dan malahan CV tntg siapa Kejora ini.

      Tempatnya berkubang dulu adalah di Putra Merdeka. Skrg apabila Putra Merdeka tidak lagi bersiaran ia melilau di blog2 pro PPBM untuk kacau daun dan distract perhatian peserta bahas daripada membahaskan tajuk entry admin blog.

      Ini adalah contoh cv ringkas siapa Kejora yang dicipta oleh seseorang.

      K.E.J.O.R.A

      KOTORI minda melayu adalah kepakarannya
      EGO tak bertempat tunjuk kebodohannya
      JELIK menghambur kata-kata kesukaannya
      OTAK kosong tanpa IQ tanda personalitinya
      RESPON hanya layak dibangkul sampah tempatnya
      AUTA bukan fakta senantiasa keluar dari mulutnya

      Nak tau lebih lanjut boleh google "kejora nama jing yang satu" ataupun "a lunatic entity kejora known as jinggila" nescaya sdr akan dapat info serba sedikit siapa Kejora ini.

      Kalau buka pages di Putra Merdeka (semasa ia masih bersiaran) boleh cari ulasan di bawah tajuk 'anjing jibo'. CV ini selalu dikeluarkan oleh seseorang untuk kenalkan para pengunjung blog yang baru siapa Kejora ini.

      Maaf saya tidak berniat mahu memanggilnya dengan gelaran binatang di sini tapi saya perlu menjawab soalan sdr dan perlu beri kata kunci juga untuk kemudahan sdr google untuk mencari jawapan siapa Kejora.

      Tapi percayalah, apa sahaja gelaran yang diberikan kepada Kejora adalah sangat mild (lembut) berbanding maki hamun caci carut dan label2 fasiq yang menjadi trademark Kejora.

      Malah kalimah Tuhan juga jadi bahan persendaanya dan ia berikan nama Harun kepada Tuhannya (Boleh google syair 'anak-beranak Tuhan Harun john doe') nescaya sdr akan dapat melihat hasil buah fikiran sang Kejora ini.

      Psssst:- saya rasa anon di bawah ini at 7:22 AM adalah Kejora sebab dia mengilai kikiki. Ini salah satu trademark Kejora. Nampak tak dia muncul beranonyMouse? Ni mesti dia cadang nak tutup jejaknya lepas Najib jatuh.

      Delete
    2. This comment has been removed by the author.

      Delete
    3. On 2nd thaught rasanya lebih baik saya bantu mudahkan pencarian sdr. Saya tak kopipes pantun, sajak dan cv orang lain buat ke atas Kejora, nanti dia marah.

      Saya hanya berbuat demikian bila ada keperluan.

      Tapi rasanya tak salah untuk saya kopipes syair Tuhan Harun ciptaanya sendiri untuk mudahkan sdr menilai bgmn si Kejora ni.

      Kejora jangan marah plak sebab syair ni kamu yang reka.

      ---------------------------------


      Tersebut le kisah akan keluarga tuhan harun punya cerita
      Mereka semuanya inii berada dalam keseatan yang nyata
      Dalam alQuran disebut orang fasiq yang membawa berita
      Bukan le kelentong, tapi surah al-Hujurat Allah yang kata

      Anak sulong tuhan harun dari Singapore sangat kuat aota
      Kerja diia bawa copy-paste bahan, selongkar blog merata
      Dengan PM & isterii, iblis inilah yang paling kuat mengata
      Banyak kalii diia tertangkap kerana berbohong dan dusta

      Inii pulak kiisah seorang ‘datok’, anak kedua tuhan harun
      Dia inii memang lah pakar dalam jampi serapah menurun
      Dah banyak diugut gempar dgn jampi nak kasi kita gerun
      Nyata ‘datok’ sultan Melaka inii sesat fasiq turun temurun

      Anak ketiga tuhan harun pula banyak buat komen semak
      Diia berlakon berlapiik agama menyamar ‘ostad’ pukimak
      Dia mengkhusus buat tesis mau menghiina kaum mamak
      Menyalahgunakan ayat alQuran pun si fasiq inii tergamak

      Inii pulak cerita pasal anak biol tuhan harun yang bongsu
      Kerja memaki caci carut orang bagai hindu mabok samsu
      Buat citer hal mungkar-nangkiir miirip seorang nabi palsu
      Kerap kali si sewel ni ditibai Kejora hingga diam membisu

      Suku sakat tuhan harun ni keturunan dayus tiada jati diri
      Selalu saja mereka gunakan tektik bapok main pukul curi
      Malam kelmarin biila Kejora mengamuk mereka habis lari
      Setakat empat ekor ituu kita pukul hanya dgn tangan kiri

      Delete
  4. Bagus gak jamal buat mcm tu... rani kulup pun pakai towel jugak tadi... agak agak kalau anwar@al anus lalu sebelah rani kulup dan jamal mahu dia terjah ke atau tak....?
    Malam jumaat ni ramai la yg tak mandi junub nih....kikikiki...

    ReplyDelete
  5. Seorang lelaki hanya bertuala
    Air takde dia menggila
    Berus gigi tersangkut di telinga
    Konon tak mandi sekian lama

    Dulu sibuk berbaju merah
    Hidung ditumbuk dituduh Zuraidah
    Air tak ada MB dimarah
    Nak tumpang mandi bikin kerenah

    Semua tahu gangguan air
    Dah bagitahu notis dah pamir
    Masalah pencawang perlu yg mahir
    Bertuala ke SUK memanglah pandir

    Cari glamour hilang maruah
    Konon ketua si baju merah
    Dari Sekinchan bersusah payah
    Buat kerja tiada faedah

    Beberapa hari kata tak mandi
    Sudah melepas tidak di cuci
    Tentu dah keras bersaki baki
    Berjalan tentu terjongket kaki

    Mana letak akal fikiran
    Budak nampak tentu gelakkan
    Dalam politik ketua bahgian
    Bila bertindak kosong fikiran..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terbaik Fan Tun.

      Mohon izin untuk gelak.

      πŸ˜€πŸ˜€πŸ˜€πŸ˜€

      Delete
  6. Bersesuaian dengan gelaran dunia baru2 ini, rakyat Malaysia adalah manusia paling kelakor dalam dunia,,,,

    ReplyDelete