Google+ Followers

Saturday, January 28, 2017

BARU SEHARI MAIN POLITIK ATAU MINTA DIKASIHANI


9 comments:

  1. Entahlah..main wayang plk wak jaid nii..atau mungkin dh kena sound dgn pm najib...? Sekampung dgn admin wak jaid nii..zaman Reformasi dulu top juga wak jaid nii...🌹🌸🌺🌻

    ReplyDelete
  2. Inilah yg dikatakan perang maya. Seketul statement je yg disebut oleh zahid, maka pelawak2 pembangkang mula menyalak mengata itu ini. Galak sungguh. Nampak macam ikan keli laparkan cacing, sampai lupa dlm perut cacing ada mata kail...

    Perang cyber memerlukan ketelitian analisis. Bukan asal nampak kocak terus sambar. Jentera cyber pembangkang kala ini terasa menang dgn nisbah 15:1. Tapi barang perlu diingat, kunci pagar pertempuran masih dipegang kerajaan. Jangan taksub sgt sebab serangan kepada kerajaan tetap ada jawapan. Bukan semestinya 1+2=3, jauh lebih bernilai dpd itu. Tunggulah, kerajaan akan pastikan opponent hilang langkah baru serangan balas besar-besaran akan dilancarkan. Tunggulah, jangan rasa megah dulu beb...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Setakat kunci pagar jeer ade tapi Pagarnya roboh buat ape ????... harapkan pendedak...Pendedak makan kiri kanan.. he he....6.6% jeerrr

      Delete
    2. Kahkahkah..
      Mmg kebodohan cacai najis diluar jangkaan.

      Kahkahkah..
      Cai apa keja pembangkang?
      Jatuhkan pembangkang atau kerajaan?

      Kahkahkah..
      Zahid komedi baru sedar pembangkang nk jatuhkan beliau

      Kahkahkah..
      Cacai 6.6 bersorak gumbira dgr kenyataan komedi.

      Kahkahkah..
      Populasi 6.6 mmg aneh. Bersemangat membara dgr kenyataan bangang dr pemimpin bodoh serupa dia.

      Kahkahkahkahkahkahkahkah....

      Bodoh dia mcm mangkok berayon. Barangkali org yg sama

      Delete
  3. Bila masa nisbah 15:1..... kikiki sedap montot jerr..
    kikikiki... serangan datuk murad saja menyebabkan 15:1 tu kelepap jatuh lam jamban kah kah kah... bila lagi la mamak...aljuboori..Daim...nak saman Datuk Murad ni... bila lagi... suma peristiwa berlaku di Malaysia... bila mau saman laa....puiiiii

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anon 8.31
      Bila najib nk saman muhyidin bila muhyidin kata najib pencuri duit rakyat melalui 1 mdb.......murad kata tun curi wang ka??????

      Delete
    2. Kerugian dgn pencuri jauh sgt maknanya..pencuri masuk duit dlm akaun sendiri. Kenyataan murad kerajaan pandang serius kunun..maka pengampu pun keluarlah kenyataan berjela2..2.6b masuk akaun kerajaan x nak pandang ke?..puiiih

      Delete
  4. Anon 12:41.
    Akupun sebenarnya boleh je kalau nk saman muhyidin kerana tipu konon nak bagi netbook pd guru2 semasa berucap sempena hari guru 2014 dulu. Habokpun takde. Tapi fikirkan muhyidin tu orang pilitik, cakap merapu ikut pusat, biar ajelah. Dia tipu dialah yg tanggung. Bestarinet yg macam haram tupun sebab nak kayakan kroni, malas nak saman. Dialah tanggung dikemudian hari.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anon 4.39
      Saman jer muhyidin tu...
      saman tun kes bmf forex...
      pihak kamu ada kuasa.....
      kami rakyat mau keadilan....
      tapi jgn lupa saman jgk penyangak2 1mdb kwap felda ..
      ada brani?????

      Delete