Google+ Followers

Sunday, January 1, 2017

CABARAN AWAL TAHUN, MAKIN TAK LENA TIDOR...

Tun juga berkata, beliau mempunyai cukup bukti untuk mendedahkan di mahkamah salahlaku Najib..

# Kalau takut dakwa Tun, pihak tertentu elok buat cabaran atau membenarkan Tun saman mereka tanpa halangan !!!!




# SAMAN PUN DAH
# CABAR SAMAN PUN DAH


26 comments:

  1. Dedah ajerlah.... tak yah nak sebut ada cukup bukti.... belakang nanti dia kata cuma dengar aja.Nasib tak baik kalau nayawa di jemputNya.... maka kata2 kononnya ada bukti akan jadi azimat kepada pengikut buta hati dengan kata..... Kalau lah Tu masih ada tentu buktinya sudah dikeluarkan..... isk... politik dan perjuangan apa ker nama nya neh.... hah Ezam... apa lagi... enam kotak bukti tj agak2nya siapa yang empunya ... agak2 betul ker atau akan buatkan orang tu mencicit lari?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Masuk court la kasik dedah.
      Br best. Xde putar belit mcm jawapan 2.6B masuk akaun.

      Manusia yg jaul akal dan maruah akan percaya 40jawapan 2.6B dlm akaun benar2 belaka.

      Bugis pondan takot ke masuk court?

      Delete
    2. I am 100% confident mahathir has a lot in his sleeves....sebab itu dia berani based on berani kerana benar, takut kerana salah

      Delete
    3. Maxam tau tau game puak ni..... mmg sengaja suruh saman.... bila dah saman nanti bertebaranlah ungkapan2 yang mengatakan kerajaan atau najib atau siapa saja pun menyaman dalam usaha menutup mulut Tun.... bab belah sini sampai kering air dikali korang suruh saman.... tapi bila pihak kora g plak..... kenapa tak nak saman bila kena tuduh atau kena bongkar?... buang masa layan perangai budak budak neh.

      Delete
    4. Anda silap, sebab tun telah pun saman najib tapi guna kuasa untuk tolak saman tun. Jika najib benar kenapa tolak untuk jumpa tun dalam mahkamah dan buktikan yang tun fitnah semata bukannya lari.

      Delete
    5. Baruah najib mungkin boleh mengatakan Tun M tersilap,, tetapi baruah najib tidak dapat menafikan siasat kerajaan Singapura sehingga 2 bank ditutup dan 3 pegawai bank di penjara dan juga pendedahan dari SR,,WSJ & DOJ tidak dapat mereka sangkal.......!!

      Delete
  2. Suharli and keris are low class macais.

    You do not reveal your cards before the game

    You keep your cards close to your chest.

    When time comes...throw your cards on the table.

    Ni nak suruh orang dedah. Nampak sangat suharli budak tadika. Jawab mengapa lari masa forum NOTHING TO HIDE? DEDAH LE...

    IGP advised him not to attend IS THE BIGGEST BULLSHIT IN 2016



    ReplyDelete
    Replies
    1. suharli and keris berayon nie adalah org yg sama...cuma menyamar 2 nama aja.
      dia adalah anjing najib paling disayangi najib musibat@pencuri@penyangak@harami& kamjat.
      dia mana ada class nak komen...otak dah tak boleh pikiaq lagi dah
      terlalu banyak makan duit haram
      jadilah manusia yg sebaik mungkin...jangan jadi anjing najib !!!

      Delete
    2. Anda memang cekap.... acaner bleh tau orang yg sama neh.... kagu. Amu.... patutlah senang kena tipu nga Tun dan pembangkang.

      Delete
    3. Kejora @ Suharli Masrop..

      Cerita dulu....

      Apa Najib bina hingga hutang negara dah mencecah 800 bilyon, dan duit UMNO berapa yg tinggal ada....?????

      Apa manfaatnya GST & 1MDB kpd rakyat?

      Delete
  3. Nak saman Tun ke tidak ni?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Najib, Apandi and or Khalid has no balls to act on tdm....why?

      A thief will never declare he is a thief.



      Delete
    2. Macam tak tau game puak ni..... mmg sengaja suruh saman.... bila dah saman nanti bertebaranlah ungkapan2 yang mengatakan kerajaan atau najib atau siapa saja pun menyaman dalam usaha menutup mulut Tun.... bab belah sini sampai kering air dikali korang suruh saman.... tapi bila pihak korang plak..... kenapa tak nak saman bila kena tuduh atau kena bongkar?... buang masa layan perangai budak budak neh.

      Delete
    3. Suharly,

      Kamu budak hingusan. So STFU

      Tun alleged najib pencuri. Naper najib takut saman?

      Zaid saman ambank suruh declare privare account najib. Naper najib BERSUNGGUH2 nak mencelah? Something to hide?

      Meh....2.6 sen...main2 jauh....biar orang dewasa berdiskusi.

      Delete
    4. Bodoh piang... kan aku dah kata apa alasan yg korang beriya2 suruh saman.... sebab nak cari point n isu baru.... isu najib/gomen nak tutup mulut pengkritik melalui mahkamah plak kan untuk menampakkan cerita dongeng korang tu macam betul dan benar..... perangai jgn macam orang gila talak lah sedara. Perangai mcm gampang.

      Delete
    5. Tutup mulut melalui mahkamah?
      Kahkahkah

      Suharli masrop si penjual akal.
      Kn dh tbongkar 42juta duit src masuk akaun najis dlm saman vs ling liong sik.

      Ini yg rakyat nk tau. Fakta yg dibentangkan di mahkamah.
      Bukan mcm suharli yg percaya tv3 100%

      Delete
    6. Kikiki..
      Dia pun tau najis sebat duit src tapi tetap mnyokong.

      Ini dikatakan demi agama bangsa dan negara

      Delete
  4. Dep minister dr asyraf accused mahathir of playing God when commdnting on halal haram on haj pilgrimage using 1MDB funds.

    By same token, why cannot we alleged harussaini play Rasulullah shen advising mahathir to fulfil more ibadah obligations because tdm of his old age.

    Now who are fools here....

    ReplyDelete
  5. Kenapa.slama aku ngata meddey bapak maha mega batuapi tahap dewa sbb... meddey dan gang depa dah kantoi nak membatuapikan dan adu domba WSJ..SR...Swiss...Bohdia Clara ... dolu dolu terkinja kinja membatuapikan najib supaya saman pasal 1mdb... bila najib x layan kantoi sibatuapi tahap dewa..sbb najib faham game sibatuapi nihh..
    pas tu mintak kudin pembancuh kopi pergi USA bayar puluh juta pada DoJ...FBI membatuapikan DoJ saman..sita...rampas... kantoi sbb DoJ pun tahu mamak nak membatuapikan mereka... DoJ tarik saman dan duit puluh juta hangus gitu ajerrr...
    3 Tan Sri pulak dibatuapikan.meddeykitty... Tan Sri gabnor bank negara.. ketua polis ..dah bekas hakim terkinja kinja tan sri tsb menafikan dan lantik peguam peribafi masing masing... meddey kantoi lagi...

    Akhirnya hasut dan membatuapikan rakyat turun ke jalanan dlm Bersih 5.... 15k yg datang kantoi lagi meddey kutty membatu apikan rakyat ke jalanan

    bila semua membatuapi dan adu domba dah tak jalan maka giliran mamak kuttu sepatutnya yg hadir sendiri ke mahkamah supaya saman pasal isu 1mdb.... sampai la ni tak saman saman.. tulur masuk kedalam... bab membatuapikan mamak paling campion... skg giliran si.mamak saman dlm kes 1mdb.... ade braniii...? Skg dan.pusing citer ... otak mamak mme champion dalam bab membatuapikan dan menipu uky kepentingam kroni dan anak.beranak....

    ReplyDelete
  6. Depa tak akan saman.... saman akan buatkan ceeita 1MDB ni tak dapat disensasikan..... dan tindakan saman adalah kesilapan... sebab memang tad ada bahan oun. Tun cuma ada guli jee.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Najis xkn saman sbb RM 2.6b dari 1mdb masuk akaun dia.
      1B lbh masuk akaun anak tiri soleh plk.
      Berapa masuk poket jho low yg itu belum tau.
      Yg pasti sejumlah wang 1mdb tersalah byr kpd company yg bukan milik ipic spt diakui arul kanda.
      Dan melalui projek ecrl dgn china, hutang ipic akan dilunaskan.

      Suharli xnk tnya tok ketua kenapa najis beriya2 mahukan cccc membina ecrl?

      Delete
    2. Bodoh.... cuba selidik dulu... sejak bila pelan pembanvunan ni dirancang.... kedua pergi tanya org di kelantan.... apa yang sedang di bangunkan di sana..... nanti kamu aka faham keperluannya.....

      Delete
    3. Kejora @ Suharli Masrop..

      Cerita dulu....

      Apa Najib bina hingga hutang negara dah mencecah 800 bilyon, dan duit UMNO berapa yg tinggal ada....?????

      Apa manfaatnya GST & 1MDB kpd rakyat?

      Delete