Google+ Followers

Friday, January 6, 2017

DAP PERLU BUKTIKAN TIDAK ANTI MELAYU DAN ISLAM

Perlembagaan DAP mesti tidak bertentangan dengan Perlembagaan Negara.

Kerajaan perlu mengharamkan parti tersebut jika perlembagaannya bercanggah dengan Perlembagaan Negara.

DAP mesti memohon maaf kepada orang Melayu dan Islam atas apa jua sikap anti nya di masa lepas dan berjanji tidak mengulanginya.

DAP wajar memberi separuh dari kerusi yang di menanginya sekarang kepada AMANAH untuk ditandingi pada PRU akan datang dan berkempen untuk penyokongnya mengundi AMANAH.

Untuk itu DAP juga layak diganti kerusi yang di menangi PKR dan AMANAH di kawasan Melayu nya majoriti.

# Masih ada nota tertinggal...

-------------------------

Apapula umno wajar lakukan (?)


15 comments:

  1. KD bertaubatlah..Jgn pnjgkn fitnah.dosa berangkai..

    ReplyDelete
    Replies
    1. http://thekl-chronicle.blogspot.my/2017/01/dap-mahu-bagi-babi-kepada-mangsa-banjir.html?m=1


      tak payah nk gebang banyak lah... DAP buat apa dng mangsa banjir.... tajuk KD tu nilai la sendiri..... layan macai bodoh mamak kutty kena geli geli jer... sbbb vongokss.... kikikiki....




      lu fikir la sendiri

      Delete
    2. penyokong MO1 le yang paling cerdik sebab menyokong pencuri..itu yang bagi MO1 kekuatan dengan muka yang tebal untk berhadapan dengan rakyat...asal tak sokong MO1 je bodoh..itu je kepandaian korang..mengata org fitnah dan bodoh..

      wa dah fikir..wa x mau bersubahat dengan pencuri duit rakyat...

      Delete
    3. Menuduh mencuri...mana bukti?

      "Wang rakyat"??? Apa definisi dan spesifikasi wang rakyat ni? Boleh ke ko bagi? Si kd pun sampai hari ni tercekik nak menjawap.

      Berbalik kepada si post si kd ni.....dah makin jelas bersifat anjing penjilat kahak dan lendir si mamak. Tak kurang tapi berlebih lebih....

      Memang pun parti dap ni haram sebab belum disahkan cec yg penuh penipuan dan rasuah. Lepas ni kalau ros haramkan secara rasmi...mau jugak si kd ni melalak...maklum tukang bagi lendir dan kahak dah tak nak bagi apa2 lagi.

      Delete
    4. Adoi bengapnyaa keris berayon...satu dunia nampak najib mencuri...berkali2 dah bagitau ni haaa bukti drp DOJ, Swiss, Singapore, HK dan dlm laporan PAC sendiri..apa la bodo giler melayu sekor nie??? Layak kena ludah je la kau...buang masa org. Ptuiihhh!

      Delete
    5. Aku pun bosan dgn perkataan wang rakyat..Apa makna Wang rakyat..Sikit2 Wang rakyat..Apa gov buat sikit2 abiskan Wang rakyat abah kau

      Delete
    6. keris nie bukan bengap aja...tapi bangang, bahalol and bodoh piang !!!
      satu dunia tau yg najib adalah pencuri duit rakyat...tapi si bahalol nie buat buat tak tau...
      nak tau why ??? senang aja, si biol nie dapat dedak and duit haram from najib and umno...kan? kan ?
      bangang nie and suharli and go fly kite adalah anjing najib catogery A+++

      Delete
    7. Cakap dah banyak... Fakta tak ada.
      Kalau tak nak guna istilah duit rakyat.. Jangan guna istilah demi rakyat..

      Rakyat didahulukan.. Belakang aku kebas kihkihkih

      Delete
    8. http://theunspinners.blogspot.my/2017/01/lancau-dap-jangan-hina-mangsa-banjir.html?m=1

      link atas... lu fikir la sendiri......

      tajuk posting KD mcm pukimak... DAP tak hina konon.. nak bukti.. bukti bergambar lagi... puiiiii

      Delete
    9. KERIS BERAYON = BUAH PELIR BERAYON!!!

      Delete
  2. Replies
    1. Umno bangsat hanya tau fitnah,rasuah,menipu, mencuri, menyalak, menyamun, sabotage, menjilat dan semua kerja Kotor.. Haramjadah punya manusia umno ni..

      Delete
  3. Yg parti pkr.. pan .. dap... pas... tu lagi teruk perangai.... puiiiiiii..

    ReplyDelete
  4. Ni lagi seekor malaun dap menganjingkan mangsa banjir. Jika dap buat kutipan derma dan beri barang makanan perlu ke cop @ logo halal? Ni ke namanya parti yg mesra dan tidak anti melayu & Islam? Kd boleh tolong jwb kot ( jawapan sebab org kafir tak tahu pasal halal haram tak boleh terima ye sbb hal2 ini ada dlm maklumat umum dan awam di malaysia)...

    ReplyDelete
  5. Universiti xiamen china sudah dibuka di Malaysia. .. 300 pelajar terbaik belajar di malaysia... nnti ada la mkaum mamak buat isu dan politiking spin vongokss... klu universiti barat dan brrsepah kat malaysia kat nilai nottingham universities dsbnya...

    ReplyDelete